Marius Paraipan, brand manager in cadrul Elmas, a afirmat ca „raportat la numarul de unitati de ascensoare vandute, compania noastra a inregistrat o crestere de 12% fata de anul anterior. In general, am livrat lifturi si scari rulante la proiecte de cladiri de birouri, spitale si hoteluri. Trebuie reamintit faptul ca societatea noastra este specializata in productia de ascensoare 100% personalizate atat din punct de vedere tehnic, cat si dimensional, pentru a atinge un grad ridicat de adaptabilitate la fiecare obiectiv in parte. Dispunem de o calitate integrata pe tot fluxul de realizare a unui ascensor, plecand de la proiectare, trecand prin productie si terminand cu etapele de livrare si montaj. Consideram ca, prin deblocarea proiectelor vechi si aparitia altora noi, pe piata de profil se instaleaza un usor trend ascendent in ceea ce priveste comenzile. Referitor la proiectul de lege vizand introducerea lifturilor in programele de reabilitare a imobilelor existente, suntem de parere ca aceasta constituie o initiativa oportuna, care poate sprijini asociatiile de proprietari sa sustina investitiile necesare pentru inlocuirea ascensorului depasit atat din punct de vedere tehnic, cat si moral, care nu mai au capacitatea de a asigura nici macar un nivel minim de compatibilitate cu exigentele actuale de siguranta in exploatare. De la inceputul lui 2016, Elmas a lansat pe piata modelul Cirro A, care se pliaza in mod optim pe acest program. Ascensorul a fost dezvoltat astfel incat sa nu fie necesare modificari structurale ale putului existent si sa asigure mai multe avantaje pentru beneficiari. Produsul se incadreaza in clasa energetica A, consuma cu peste 45% mai putina electricitate decat lifturile inlocuite, are un motor de doar 2,5 kW, iar in stare de repaus consuma 45 W. Echipamentul este realizat conform normei europene EN 81 si beneficiaza de finisaje antivandalism, pastrand totusi un design placut. Cabina este spatioasa si poate transporta cu 40% mai multe persoane, sarcina maxima crescand de la 320 Kg la 450 Kg. Transportul persoanelor se realizeaza cu o viteza superioara cu 60 %, respectiv 1,6 m/s fata de 1 m/s, cat este nivelul mediu la lifturile existente. Cirro A nu are camera a masinii, motorul de actionare cu magneti permanenti si regulator de frecventa, precum si o parte din tabloul electric fiind montate in put. Produsul respecta inclusiv exigentele ecologice, inclusiv datorita absentei uleiurilor minerale de ungere a reductoarelor”.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.