RO EN
Coșul este gol

EINHELL: Expansiunea la nivel international, prioritatea principala a grupului

La nivel de grup, strategia implementata de managerii companiei Einhell este focalizata in special asupra dezvoltarii la nivel international. Tinand cont de contextul economic dificil si de scaderea numarului de comenzi, afectat de reducerea puterii de cumparare a consumatorilor, programul introdus de conducerea corporatiei este justificat de accesarea pietelor emergente, in vederea cresterii veniturilor si a transformarii producatorului de scule electrice intr-un operator competitiv la nivel global. De altfel, rezultatele consemnate in intervalul ianuarie-martie 2013 confirma strategia de succes a grupului. Astfel, managerii Einhell au raportat venituri de 102,1 milioane de euro, reprezentand o sporire consistenta fata de cele 90,5 milioane de euro inregistrate in perioada similara din 2012. In pofida acestor rezultate pozitive consemnate la nivel de grup, conducerea holdingului estimeaza o cifra de afaceri de 390-400 de milioane de euro la finalul acestui an, fata de cele 379,8 milioane de euro raportate la finalul exercitiului financiar precedent. Cresterea veniturilor nu va fi spectaculoasa, din cauza mediului economic marcat de incertitudini in mai multe regiuni in care grupul este activ.
***
Concernul german Einhell este prezent si pe piata locala prin intermediul unei subsidiare omonime, cu sediul in Dragomiresti (Ilfov). Conform informatiilor de pe portalul Ministerului Finantelor Publice, filiala a consemnat venituri de 25 milioane de lei in anul 2011. Informatii suplimentare, la www.einhell.com.
 
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter