Reprezentanta autohtona a grupului german Wurth a demarat anul acesta un program de extindere a activitatii care se va materializa prin inaugurarea, la finele lui 2012, a unui showroom in Bucuresti, urmand ca in 2013 sa fie disponibile mai multe spatii de prezentare pe intreg teritoriul tarii si sa se extinda echipa agentilor de vanzari. In prezent, 190 dintre angajati sunt implicati in activitati comerciale, dintr-un total de 250.
Andrei Ilie, director al Diviziei Lemn-Constructii din cadrul Wurth Romania: „Produsele pe care le promovam se adreseaza mai multor industrii, iar 15% dintre acestea sunt destinate domeniului tamplariei termoizolante. Pentru segmentul respectiv de activitate promovam organe de asamblare si sisteme de ancorare (cu o contributie de 50% la aceasta categorie), unelte si scule electrice/pneumatice (20%) si adezivi (30%), toate fiind marca Wurth. In 2012, ne-am axat pe o strategie de mentinere a gamei sortimentale si am indeplinit comenzi cu precadere din partea de vest a tarii. La nivel general, am remarcat o scadere a cererii, ceea ce ne determina sa vizam pentru anul in curs o mentinere a incasarilor la nivelul consemnat in 2011. Estimam ca acesta tendinta de regres a pietei se va observa si in 2013, chiar daca exista proiecte (finantate din fonduri publice si private), dar intr-un numar insuficient. In 2012, cea mai mare depreciere a avut loc pe piata rezidentiala. Efectuam livrari in peste 45 de orase si asiguram partenerilor nostri o gama diversa de servicii auxiliare, printre care se afla si livrari rapide, consultanta tehnica, garantie si service. In oferta generala se regasesc peste 20.000 de modele, activitatea noastra fiind organizata sub forma a trei divizii, respectiv Lemn-Constructii, Auto-Cargo si Metal-Intretinere”.
Andrei Ilie, director al Diviziei Lemn-Constructii din cadrul Wurth Romania: „Produsele pe care le promovam se adreseaza mai multor industrii, iar 15% dintre acestea sunt destinate domeniului tamplariei termoizolante. Pentru segmentul respectiv de activitate promovam organe de asamblare si sisteme de ancorare (cu o contributie de 50% la aceasta categorie), unelte si scule electrice/pneumatice (20%) si adezivi (30%), toate fiind marca Wurth. In 2012, ne-am axat pe o strategie de mentinere a gamei sortimentale si am indeplinit comenzi cu precadere din partea de vest a tarii. La nivel general, am remarcat o scadere a cererii, ceea ce ne determina sa vizam pentru anul in curs o mentinere a incasarilor la nivelul consemnat in 2011. Estimam ca acesta tendinta de regres a pietei se va observa si in 2013, chiar daca exista proiecte (finantate din fonduri publice si private), dar intr-un numar insuficient. In 2012, cea mai mare depreciere a avut loc pe piata rezidentiala. Efectuam livrari in peste 45 de orase si asiguram partenerilor nostri o gama diversa de servicii auxiliare, printre care se afla si livrari rapide, consultanta tehnica, garantie si service. In oferta generala se regasesc peste 20.000 de modele, activitatea noastra fiind organizata sub forma a trei divizii, respectiv Lemn-Constructii, Auto-Cargo si Metal-Intretinere”.