Intrucat investitiile in centrele de productie reprezinta un obiectiv important al cresterii competitivitatii companiei Temad, anul acesta a fost inaugurata o noua sectie, in cadrul careia sunt prelucrate mecanic profilele din aluminiu. Proiectul a fost dezvoltat prin Programul Operational Sectorial - Cresterea Competitivitatii Economice (POS-CCE), avand o valoare de 0,25 milioane de euro. De asemenea, este vizata atingerea unui nivel al cifrei de afaceri de 25 milioane de euro, in 2011 fiind inregistrate vanzari care au insumat 24,7 milioane de euro. Pentru indeplinirea acestui obiectiv au fost adoptate masuri speciale, precum: actiuni complexe de marketing care sustin vanzarile, promovarea unor noi game sortimentale, optimizarea cheltuielilor (prin implementarea unui sistem de preluare automata a comenzilor si de livrare conform rutelor stabilite) si aplicarea unei politici atractive de discounturi pentru beneficiari.
Florin Madar, director general al Temad: „Portofoliul de produse Temad cuprinde, in prezent, peste 2.500 de articole in stoc si mai mult de 500 de articole disponibile la comanda. Ponderea (cu 40%) o detine categoria adezivilor si etansantilor, in oferta regasindu-se, de asemenea, vopsele spray si spray-uri tehnice (14%), accesorii pentru termoizolatii, plasa din fibra de sticla (10%) si alte categorii de produse. Pe segmentul materialelor de etansare se promoveaza mai multe tipuri de sisteme (siliconice, acrilice, pe baza de MS Polimer, bituminoase), spume poliuretanice si benzi de etansare. In acest domeniu suntem unic importator si distribuitor al marcilor Bison, Griffon, Uhu, Bostik, Tremco-Illbruck (Germania), Ellen (Olanda) si detinem marca proprie Rino. Gama complexa a etansantilor din portofoliul nostru este recomandata pentru utilizarea la tamplaria din PVC, aluminiu si lemn stratificat, cele mai bine comercializat sortiment din oferta fiind adezivul pentru constructii si montaj Bison Montagekit. De la infiintare, in anul 1994, am dezvoltat o retea de distributie sustinuta de 14 filiale in Romania si doua reprezentante in Republica Moldova si Bulgaria. In anumite zone ale tarii, ne comercializam produsele prin intermediul a doi distribuitori regionali, departamentul propriu de vanzari avand activitatea structurata in cadrul a trei divizii, destinate sectoarelor traditional, modern si B2B, cea din urma divizie fiind implicata in prezent in proiecte din domeniul constructiilor, amenajarilor si renovarilor. Pe plan intern avem peste 3.000 de clienti, carora le asiguram livrari in maximum 24 de ore de la comanda si oferim consultanta specializata, organizand cursuri de folosire a produselor atat pentru reprezentantii magazinelor cu care colaboram (traditionale, specializate, de tip DIY, supermarket sau hipermarket), precum si pentru utilizatorii finali. Dintre principalele dificultati intampinate in 2012 in derularea activitatii, am putea mentiona indisciplina financiara a unor colaboratori si lipsa de atitudine a instantelor de judecata fata de companiile din aceasta categorie sau incoerenta politicii de preturi a anumitor competitori. Pe fondul acestor probleme, segmentul de piata al adezivilor si etansantilor a inregistrat in 2011 un regres de 10% fata de 2010. In prima parte din 2012, a putut fi remarcata o crestere de 3% pe anumite segmente, comparativ cu intervalul similar din 2011, tendinta ce speram se sa mentina pana la finele lui 2012”.