Makita Corporation si-a consolidat in 2014 pozitia detinuta pe piata mondiala a sculelor electrice pentru constructii. Astfel, pentru primele noua luni ale anului fiscal in curs (care se incheie la 31 martie 2015), concernul nipon a comunicat vanzari in crestere cu 9,9%, valoarea acestora totalizand 311,12 miliarde yeni (circa 2,64 miliarde USD). Pentru intregul exercitiu financiar, expertii japonezi mizeaza pe realizarea unei cifre de afaceri de 400 miliarde yeni, corespunzatoare unui spor de 4% in raport cu perioada de referinta. Evolutia respectiva este pusa de analisti pe seama strategiei active de marketing, care a permis orientarea optima a strategiei companiei intr-un mediu de afaceri caracterizat de incertitudine. Din punct de vedere geografic, incasarile din Europa au sporit cu 8,8%, pana la 134,39 miliarde yeni, insa avansul a fost generat inclusiv de deprecierea monedei unice comunitare in raport cu valuta nipona. Cu toate acestea, datele disponibile indica o revigorare neta a cererii in zona occidentala a continentului. In Romania, compania este prezenta printr-o unitate de fabricatie, amplasata in Branesti - Ilfov, pentru 2013 subsidiara locala anuntand o cifra de afaceri de 38,4 milioane de lei. Informatii suplimentare, la www.makita.biz
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.