Compania Einhell, din Germania, specializata in productia si distributia de scule electrice, a raportat rezultatele financiare preliminare aferente primelor noua luni din 2011. Conform informatiilor date publicitatii, societatea a realizat in perioada analizata o cifra de afaceri de 296,9 milioane de euro, aceasta constituind o crestere de aproximativ 2,5% in comparatie cu intervalul similar din 2010. In aceste conditii, veniturile brute s-au situat la nivelul de 16,6 milioane de euro. Oficialii companiei observa faptul ca dezvoltarea precauta inregistrata in trimestrul al doilea a.c. a continuat si in intervalul iulie - septembrie. Astfel, criza datoriilor publice ale statelor membre ale Uniunii Europene si incertitudinea care planeaza asupra pietelor financiare internationale au exercitat o influenta negativa asupra consumului, determinand turbulente masive in domeniul monetar/valutar. In aceste conditii deosebite, prognozele de crestere stabilite initial nu mai pot fi realizate, conducerea Einhell estimand o crestere a vanzarilor de maximum 3% pentru 2011, precum si o anumita deteriorare a profitabilitatii. Informatii suplimentare, la www.einhell.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.