Compania germana Demag, specializata in fabricatia de macarale, a comunicat pentru primul trimestru al anului fiscal 2011-2012 comenzi in valoare de 290,4 milioane de euro, in crestere cu 2,3% fata de intervalul octombrie - decembre 2010. Pe segmentul de macarale industriale, acest indicator s-a imbunatatit cu 4,2%, ajungand la 141,6 milioane de euro. Aproape toate produsele din portofoliul propriu au contribuit la aceasta evolutie. In ceea ce priveste divizia de tehnologii portuare, aceasta a consemnat o depreciere a rezultatelor, solicitarile curente insumand 59,4 milioane de euro. In fine, activitatea de service a generat venituri in crestere cu 6%, pana la nivelul de 89,4 milioane de euro. In ceea ce priveste cifra de afaceri, aceasta a sporit cu 16,7%, atingand 269,9 milioane de euro, din care departamentul de macarale industriale a realizat 118,7 milioane de euro (+15,5%). Conducerea societatii estimeaza ca incertitudinile cu privire la dezvoltarea economiei mondiale fac imposibila realizarea unor proiectii pe termen lung. In perioada urmatoare este totusi posibil ca prin implementarea unor proiecte strategice sa fie obtinute imbunatatiri semnificative ale performantelor financiare. Informatii suplimentare, la www.demagcranes-ag.de
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.