KM Trust Group, jucator de varf pe segmentul serviciilor de recrutare si dezvoltare pentru management, anunta o alianta strategica cu Marco Polo CEE, companie antreprenoriala romaneasca de top in domeniul serviciilor de training si consultanta organizationala. Noua alianta reprezinta o asociere solida intre doua entitati puternic specializate pe segmentele lor, pentru adresarea nevoilor curente ale marilor companii din economie.
Cele doua entitati vizeaza in 2022, impreuna, o crestere de 20% pe segmentul marilor clienti corporate si de 30% pe segmentul antreprenorial si un volum total de business de 2 milioane de euro in primul an.
Alianta dintre grupul KM Trust si Marco Polo CEE aduce impreuna peste 30 de specialisti cu expertiza locala si internationala. Acestia lanseaza impreuna pe piata platforme avansate de transformare organizationala, recrutare pentru nivelurile de top, senior si middle management ale companiilor, dezvoltare executiva si, programe de training si dezvoltare organizationala, utilizand inclusiv resurse digitale si tehnologii VR (virtual reality.) O noutate in piata regionala sunt programele care abordeaza performanta capitalului uman si din perspectiva sanatatii fizice si emotionale. Adresarea integrata a acestor tipuri de nevoi organizationale, care imbina solutiile de business cu cele legate de sanatatea emotionala sau fizica este o premiera pe piata si va genera un impact major atat in economie cat si la nivel social, apreciaza reprezentantii celor doua companii.
„Analizele noastre arata ca atragerea oamenilor potriviti in rolurile cheie ale companiilor si antrenarea acestora pentru a genera performanta, inclusiv mentinerea si imbunatatirea gradului de sanatate la nivel fizic si emotional in contextul actual, se regasesc printre principalele preocupari in randul companiilor. Alianta cu Marco Polo CEE ofera solutii concrete de adresare a provocarilor majore ale mediului de business, abordand elementul central al oricarui business - oamenii,” declara Radu Manolescu, Managing Partner KM Trust Group.
Sectoarele cu cel mai mare potential de crestere in perioada urmatoare sunt cel bancar, agribusiness, FMCG, IT&C sau software development.
„Focusul companiilor in aceasta perioada este transformarea modelelor de business pentru a face fata si chiar a valorifica oportunitatile unui mediu atat de volatil. Practic, vorbim de o continua schimbare a modelelor de business, iar presiunea pe resursa umana aflata la varful marilor organizatii este din ce in ce mai mare. Este crucial sa asiguram capacitate de leadership economic si social, iar pentru aceasta este nevoie de expertiza specializata. Avem nevoie de lideri bine pregatiti, atat pe zona de hard cat si pe cea de soft skills, pentru a traversa perioadele de incertitudine la care suntem expusi continuu”, spune Lucian Marin, co-fondator Marco Polo CEE.