Graphein anunta numirea Laurei Globaru in functia de HR Manager. Domeniul recrutarii din Romania se reconfigureaza dupa doua mari tendinte in prezent, in opinia Laurei Globaru: conditiile post-pandemice si intrarea pe piata muncii a generatiei Z. In acest nou rol, Laura Globaru va coordona activitatea de dezvoltare a echipei de specialisti ai Graphein, companie care va numara anul acesta 80 de angajati.
„Graphein si-a propus o crestere intr-un ritm accelerat. Pentru a sustine dezvoltarea companiei, avem nevoie de o echipa de management mai mare care sa atinga obiectivele vizate pentru urmatorii ani. In strategia de recrutare pentru anul 2022 avem in plan angajarea a 25 de seniori, specialisti si team leaderi, asa ca am hotarat sa cooptam un executiv cu experienta in domeniul constructiilor”, a declarat Eugen Ursu, CEO si co-fondator al Graphein.
Laura Globaru are experienta in antreprenoriat si in domeniul vanzarilor si a condus un business de peste 200 de angajati. Din anul 2007 a ocupat pozitii de conducere in resurse umane, iar in ultimii trei ani a fost HR manager intr-o companie din sectorul constructiilor, cu proiecte de recrutare in domeniul tehnic.
In prezent, echipa Graphein are 57 de persoane si va creste la 75-80 persoane pana finele anului 2022. Graphein recruteaza topografi, geodezi, sales manager, team leaderi pentru biroul din Bucuresti, pentru judetele unde compania s-a dezvoltat prin franciza (Iasi, Cluj si Baia Mare), dar si pentru zonele cu proiecte noi in care businessul va fi dezvoltat in viitorul apropiat: Constanta, Arges, Brasov, Timisoara si Arad.
Recrutarea inginerilor geodezi, specialisti in proiectare, in concurenta cu angajatorii din domeniul constructiilor si cu jucatorii din piata IT, presupune actiuni de headhunting strategic si dinamic, potrivit Laurei Globaru. Este vorba de competitia pentru “Soft Where?”, termen folosit de specialistii HR cu referire la dificultatea atragerii candidatilor potriviti in domeniul proiectarii, mai ales acum, cand piata muncii se reconfigureaza dupa doua mari curente: conditiile post-pandemice si intrarea pe piata a generatiei Z (nascuti incepand cu anul 1995), nativi digitali, multiculturali si increzatori in potentialul lor, din care peste 60% isi doresc sa devina freelanceri sau antreprenori pana vor implini 40 de ani.