Furnizorul francez de materiale de hidroizolare si etanseizare Soprema pozitionat pe locul al treilea in topul mondial al companiilor care activeaza in acest sector de activitate, a anuntat, pentru 2012, o sporire de aproape 2,8% a cifrei de afaceri fata de exercitiul financiar precedent, vanzarile ajungand la peste 1,48 miliarde euro. Conform celor mai recente informatii puse la dispozitie de expertii societatii, fabricantul din Hexagon isi desfasoara activitatea in cadrul a 25 de centre de productie, cu o capacitate de peste 150 de milioane mp. Procesul de distributie are loc prin intermediul a 4.000 de companii, ce promoveaza produsele specifice in 90 de tari de pe mapamond. Livrarile din Europa detin o pondere de 13,5% din cifra de afaceri. Subsidiara din Romania - Hidroizolatii Soprema - a anuntat incasari de aproximativ 2,8 milioane de lei la nivelul precedentelor 12 luni, in scadere cu 47% fata de anul fiscal anterior. Printre lucrarile semnificative pentru care Soprema a livrat produse specifice se remarca: hipermarket Carrefour Brasov, centrul Bricostore - Orhideea (Bucuresti), podul Cernavoda, complexul comercial Plaza Romania (Bucuresti) etc. Informatii suplimentare, la www.soprema.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.