Compania elvetiana Sika are o experienta de peste 100 de ani in fabricatia si promovarea sistemelor de adezivi si sigilanti, in prezent firma realizand o cifra medie de afaceri de aproximativ 4,5 miliarde CHF. Concernul detine 90 de reprezentante in 68 de state, avand o medie anuala de 60 de patente de inovatii si 90 de inventii. Pentru fatadele structurale, Sika propune materiale specializate, cum ar fi, de exemplu sistemul de sigilare Sikasil IG 25 HM Plus, ce garanteaza cea mai scazuta rata de pierdere a argonului (cuprinsa intre 0,39%/an si 0,58%/an). In ceea ce priveste fatadele ventilate, este promovata solutia Sika Tack Panel System, ce asigura asamblarea unei mari diversitati de materiale (panouri din aluminiu compozit, fibrociment, HPL, placi ceramice, piatra naturala, lemn etc.). Pentru ferestrele termoizolante, societatea elvetiana propune barierele de vapori SikaMembran Universal, avand rol de eliminare a fenomenului de condens. Informatiile anterioare au fost prezentate in cadrul conferintei Inglass 2011. Pentru detalii suplimentare, accesati http://www.ieglass.ro/expozitie
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.