Neakaisa.ro incheie 2022 cu afaceri de 5,7 milioane euro, cu 20% in plus fata de anul precedent. Numarul amenajarilor interioare a fost mai mic, dar valoarea proiectelor a crescut
Magazinul online Neakaisa.ro, specializat in comercializarea de obiecte sanitare pentru baie, a incheiat 2022 cu o cifra de afaceri de 5,7 milioane de euro, cu 20% in plus fata de anul precedent. Desi numarul comenzilor online a fost mai mic, in 2022, valoarea proiectelor a crescut. Investitiile prioritare ale companiei au fost in dublarea echipei, mutarea in ,,casa noua", dar si in digitalizarea proceselor.
,,In prima parte a anului s-a simtit realocarea bugetelor catre activitatile care au fost neglijate in timpul pandemiei, respectiv vacante si cumparaturi in mediul offline traditional. Am inregistrat o crestere a cererii pe segmentele de produs medium, dar achizitiile au fost motivate in special de nevoile imediate. In aceasta perioada, desi numarul comenzilor era mai mare, valoarea medie era scazuta. De la jumatatea lui 2022 insa, atentia s-a reintors catre proiectele mari de amenajare, de cele mai multe ori cu produse medium-high. Acesta a fost punctul in care balanta s-a recalibrat. Numarul de comenzi a scazut, dar comanda medie a crescut considerabil.
De Black Friday, de exemplu, cosul mediu de cumparaturi a fost cu 10% mai mare decat anul anterior, dar s-au inregistrat cu 6% mai putine comenzi", spune Laura Sardescu, marketing manager al platformei Neakaisa.ro.
Neakaisa.ro a crescut, in 2022, nu doar din punct de vedere al business-ului, ci si al echipei. Numarul membrilor s-a dublat in 12 luni, iar aceasta a dus la mutarea intr-o ,,casa noua", potrivita noilor nevoi, dar si la digitalizarea rapida a unor procese si sisteme de comunicare interne. S-a trecut de la un birou open space, la o cladire proprie, unde departamentele sunt separate pe etaje. Este cel de al patrulea sediu in cei noua ani de activitate ai companiei.
Tendinte si planuri pentru 2023
,,Nu ne asteptam ca in 2023 sa se schimbe radical tendintele despre care am vorbit mai sus. Insa, ceea ce deja resimtim este o accelerare a penetrarii comertului electronic in rutina consumatorului. Asta inseamna clienti din ce in ce mai obisnuiti cu navigarea online, cu alegerea produselor, cu metodele de plata digitale. Cu fiecare an care trece, nevoia de servicii calitative este din ce in ce mai mare. De aceea am si dublat departamentul de Customer Care, tocmai pentru a veni in intampinarea clientilor cu informatii relevante si consultanta pre si post-vanzare", completeaza Laura Sardescu.
In ceea ce priveste planurile companiei, acestea vizeaza extinderea portofoliului de produse, prin introducerea de noi categorii, dar si consolidarea si profesionalizarea echipei.