Masurile adoptate de Hirsch pentru minimizarea efectelor negative ale recesiunii au avut efectele scontate, printre actiunile care au impulsionat activitatea aflandu-se mentinerea costurilor fixe la cote foarte scazute si implementarea unui program ferm de control al cheltuielilor. Pentru perioada urmatoare, un obiectiv major este constituit de imbunatatirea productivitatii, insa consecintele pozitive nu vor fi observate inainte de 2014. Prognozele in ceea ce priveste evolutia segmentului de procesare a sistemelor de termoizolare din categoria EPS sunt pesimiste, pe fondul situatiei economice instabile si prelungirii sezonului rece. In primele trei luni din 2013, valoarea livrarilor a sporit cu 2%, pana la nivelul de 62,5 milioane de euro, vanzarile de termosisteme consemnand un avans similar si totalizand 53,1 milioane de euro. Pe piata din Romania, compania detine doua unitati de productie, amplasate in localitatea Bontida – Cluj si in Oradea (specializata in productia de ambalaje), fiind posibila inaugurarea celei de-a treia fabrici in zona de sud a tarii. Prezenta pe plan local din 2006, compania a raportat, pentru 2011, o cifra de afaceri de 31,9 milioane de lei, in crestere cu aproape 39% fata de exercitiul financiar precedent. Informatii suplimentare, la www.hirsch-gruppe.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.