In intervalul ianuarie - iunie a.c., societatea Duraziv a inregistrat o crestere a livrarilor de adezivi cu 130% (in tone), cifra de afaceri pe divizia de adezivi majorandu-se, in acelasi interval, cu 82%, comparativ cu perioada similara din 2009. Previziunile de crestere cu 10%, lansate la inceputul acestui an pentru segmentul de adezivi, au fost cu mult depasite, iar explicatia este bazata pe lansarea gamei de adezivi cu kauciuc, pe extinderea retelei de distributie si pe investitiile in bugetul de marketing. Reprezentantii firmei spera la inca trei luni de vreme favorabila, pentru a mentine vanzarile. “Piata de adezivi este una de volum, iar ca sa reusim sa avem profit, pentru noi important este sa lucram la capacitate maxima. Pentru anul 2010 ne-am propus sa crestem atat extensiv si intensiv. Strategia a fost sa oferim produse profesionale de o calitate superioara la preturi competitive. Am reusit sa facem asta cu gama de adezivi cu kauciuc si, recent, am lansat si divizia de vopsele pentru ca ne dorim sa oferim sisteme complete de finisaj. Ne-am propus sa ajungem pe profit in anul 2011”, a declarat Daniel Guzu, director general al companiei.
Un milion de euro pentru productia de vopsele
Investitia totala in Duraziv se ridica la 9 milioane de euro, cea mai recenta fiind in divizia de vopsele, in care 400.000 de euro au fost deja investiti, urmand ca alte 600.000 de euro sa fie investite pana in a doua parte a anului 2011. “Lansarea diviziei de vopsele inseamna pentru noi o strategie de piata care ne va ajuta sa ne servim mai bine clientii, in sensul ofertarii de sisteme complete de finisaj, de calitate superioara, pentru care sa putem oferi garantie (sisteme de termoizolatie, de finisare pentru pereti)”. Vopselele Duraziv se gasesc pe piata incepand de luna aceasta, publicul tinta fiind reprezentat, momentan, de segmentul premium-profesional, capacitatea de productie de 40 tone/zi neputand acoperi toate segmentele. Gama de vopsele si tencuieli decorative cuprinde atat vopsele lavabile pentru interior si exterior dar si baze de colorare, tencuieli si vopsele decorative structurate, tencuiala de cuart colorat, pigmenti si amorse.
***
Duraziv este o companie producatoare de materiale de constructii, activa pe piata locala din anul 2004, sub denumirea initiala de Bau Profil. La finalul lui 2009, Duraziv a realizat o cifra de afaceri de 9 milioane de euro, cele mai bune canale de vanzare pentru produsele companiei fiind magazinele de profil si distribuitorii. Adezivul pentru polistiren a fost cel mai solicitat produs pe divizia de adezivi pentru constructii, compania producand si livrand aproximativ 20.000 de tone de adeziv pentru polistiren in 2009. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro