In primele sase luni din 2010, USG Corporation, grup american specializat in productia si comercializarea de materiale de constructii de inalta performanta, a consemnat vanzari nete de 1,48 miliarde USD, in scadere cu 12,3% fata de aceeasi perioada din 2009. In ceea ce priveste raportarea trimestriala, in intervalul aprilie - iunie a.c. societatea a obtinut venituri de 769 milioane USD, cu aproximativ 7,2% mai putin decat in cele trei luni corespunzatoare de anul trecut. "Contextul economic din cel de-al doilea trimestru nu a diferit substantial de cel din primele trei luni, insa am constatat o relativa imbunatatire. Cu toate acestea, cererea continua sa se mentina la un nivel scazut, realitate evidentiata de vanzarile companiei. Am luat toate masurile pentru eficientizare si reducerea costurilor, asteptand revigorarea economiei ce va genera cresterea comenzilor pentru materiale de constructii", a declarat William C. Foote, presedintele corporatiei.
USG este unul dintre cei mai importanti furnizori de gips din America de Nord, vanzarile din ultimele sase luni pe acest segment insumand 852 milioane de dolari (-7,4% fata de acelasi interval din 2009), din care 668 milioane USD au reprezentat livrarile de gips din SUA. Deprecierea veniturilor nete a fost cauzata, in principal, de scaderea pretului de vanzare a blocurilor din gips marca Sheetrock. Referitor la distributia de materiale de constructii, compania L&W Supply Corporation (parte a grupului USG) si subsidiarele acesteia au anuntat vanzari nete de 530 milioane USD in intervalul ianuarie - iunie 2010, in scadere cu 23,2% fata de aceeasi perioada din 2009. De asemenea, corporatia americana desfasoara activitati si in domeniul executiei si montajului de plafoane, pietele de desfacere fiind reprezentate de state din Europa, regiunea Asia-Pacific si America. Cifra de afaceri din cadrul acestui segment, raportata pentru primele sase luni din 2010, a fost de 337 milioane USD. Informatii suplimentare, la www.usg.com