RO EN
Coșul este gol

ColorSmart si-a majorat portofoliul de clienti corporate la 25% din cifra de afaceri

Color Smart Distribution, unic importator si distribuitor in Romania si Republica Moldova al brandurilor premium Benjamin Moore, Novacolor si PPG, si-a majorat portofoliul de clienti corporate cu 25%, desi segmentul de business din industria locala de amenajari interioare a fost afectat in ultimii ani, iar volumul total al lucrarilor s-a redus.
”Noi am reusit sa crestem vanzarile pentru ca am oferit solutii clientilor care si-au dorit decorari spectaculoase, iesite din comun, sofisticate. Observam o cerere tot mai mare in zona produselor si serviciilor premium si premium plus, o dorinta a beneficiarilor de a obtine amenajari de calitate, durabile, realizate cu materiale ecologice, naturale. De asemenea, arhitectii si designerii cu care lucram au ridicat si ei stacheta si in proiectele pentru clientii lor au folosit combinatii de vopsele in care ponderea celor decorative a fost mai mare”, declara Catalina Trupsor, fondator si CEO Color Smart Distribution.
Clientii business Color Smart provin din industrii variate, insa dominante sunt companiile din HoReCa, showroomurile de optica medicala si clinicile medicale, precum si cladirile de birouri.
Majoritatea proiectelor realizate pe segmentul business implica vopsea lavabila, companiile cautand rezistenta sporita la trafic, durabilitate, dar si culori care nu-si modifica intensitatea si textura in timp. Exista desigur si exceptii, in cazul birourilor destinate managerilor de top, care doresc amenajari reprezentative pentru personalitatea lor si aleg de obicei vopsele decorative in functie de trendurile din industrie. In 2022, de exemplu, este dominant trendul de apropiere de natura, asadar in proiectele de amenajare se folosesc argile, cimenturi si produse minerale.
Pentru proiectele corporate Color Smart ofera un pachet personalizat de servicii, care include: consultanta in alegerea culorii, texturii si finisajelor potrivite, in functie de specificul proiectului, consultanta in bugetare (estimarea si calcularea bugetului), suport tehnic pentru pregatirea vopselei, consiliere in santier, precum si recomandari de specialisti cu care companiile pot colabora - arhitecti, designeri, constructori, aplicatori.
”In cazul birourilor de lux am remarcat ca se solicita microcimenturi, care dau o senzatie de eleganta exceptionala, de spatiu nemarginit, de armonie desavarsita intre podea, perete si tavan. Tendinta generala este de apropiere de natura si de obtinere a unor spatii in care sa iti faca placere sa iti petreci timpul indiferent daca lucrezi sau te relaxezi. Din punct de vedere al materialelor asta inseamna vopsele minerale sau lavabile de foarte buna calitate iar din punct de vedere al culorilor sunt preferate cele mai vii, mai puternice, dar naturale”, detaliaza Catalina Trupsor.
Pentru amenajarea clinicilor si spitalelor, Color Smart are in portofoliu produse ecologice care corespund tuturor standardelor de calitate din sectorul medical: sunt rezistente la solutiile din clinici, nu contin compusi organici volatili, sunt antibacteriane si antimicrobiene. De asemenea, aceste produse sunt durabile, se pot curata usor si rezista la zeci de mii de cicluri de curatare.
In ceea ce priveste bugetele, pentru proiectele de cladiri de birouri se aloca cele mai reduse bugete de la 2 la maxim 4 euro/mp. Companiile active pe segmentul de lux din HoReca isi doresc sa obtina rezultate exceptionale care sa ii incurajeze pe clienti sa revina, de aceea aici bugetele sunt considerabil mai generoase - investitiile sunt de la 30 de euro/mp in sus, cu mentiunea ca se urmaresc si functionalitati specifice mult mai performante decat in spatiile de birouri, cum ar fi usurinta de curatare si durabilitatea in conditii grele.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter