Color Smart, unic importator si distribuitor in Romania si Republica Moldova al brandurilor premium si premium plus Novacolor, Color Smart si Pittsburgh Paints, se axeaza in continuare pe livrarea de solutii personalizate pentru clienti si consiliere pe parcursul tuturor etapelor de amenajare. Pachetele personalizate de servicii includ: consultanta in alegerea vopselelor si texturilor, estimarea si calcularea bugetelor, suport tehnic pentru pregatirea vopselelor, consiliere in santier, recomandari de specialisti si chiar aplicarea produselor cu echipele interne Color Smart.
„Am sesizat ca oamenii isi gaseau cu dificultate specialisti care sa aplice vopsele decorative pretentioase. Prin urmare, am creat acest model unic de business in Romania, in care clientii sunt consiliati pe parcursul tuturor etapelor unei amenajari. Am avut nevoie de cativa ani pentru a pune la punct toate detaliile. In prima faza, am facut tot posibilul pentru a creste, evalua si dezvolta echipele de aplicatori. Apoi am pus accent pe serviciile de consultanta, de bugetare si suport tehnic. Prin aceasta vanzare consultativa si serviciile premium oferite am crescut gradul de satisfactie al clientilor, care nu doar ca revin, dar ne si recomanda altora”, declara Catalina Trupsor, fondatoare si CEO Color Smart Distribution.
In prezent, showroom-urile Color Smart din Bucuresti, Constanta, Bacau si Timisoara au echipe dedicate de consultanti, iar in fiecare dintre cele 13 magazine partenere exista cate 2-3 consultanti. Cu totii cunosc foarte bine produsele si stiu exact ce trebuie sa recomande in functie de cerintele si preferintele clientilor. Variantele pe care le pot alege din gamele de vopsele premium si premium plus sunt multiple. La Color Smart, fiecare culoare se testeaza sub lampa de lumini si orice textura poate fi vazuta sau atinsa pe panouri special realizate. Clientii primesc asistenta si in calcularea bugetului pentru a obtine rezultatele dorite la un raport calitate-pret corect. In acelasi timp, pot apela si la echipele de aplicatori profesionisti Color Smart, care au abilitatea de a realiza proiectele de amenajare, la nivelul de calitate dorit si la termenele stabilite.
„Produsele premium si premium plus pe care le comercializam nu sunt usor de ales sau de aplicat. De aceea, este important sa ne implicam in proiecte pentru a ne asigura ca rezultatele vor fi la nivelul asteptarilor. Ne intereseaza sa le cream clientilor nostri o experienta exceptionala, sa le aratam mereu ca ne pasa de nevoile lor, sa fim proactivi si, de cate ori e posibil, sa le oferim mai mult decat se asteapta.
Prin furnizarea acestor servicii excelente am castigat increderea clientilor si ne-am construit o reputatie solida in industrie. In 2022, proiectele la cheie au reprezentat aproximativ 20% din veniturile Color Smart, iar pentru acest an vizam cresteri considerabile pe acest segment”, spune Catalina Trupsor.
In plus, din 2021, Color Smart a organizat peste 20 de workshop-uri, unde atat clientii finali, cat si designerii, arhitectii sau aplicatorii au putut testa vopselele si realiza propriile panouri, sub indrumarea maestrilor aplicatori. In cele cateva ore petrecute la aceste ateliere de creatie, oamenii inteleg mai bine provocarile pe care le intampina aplicatorii si ce inseamna sa duca la bun sfarsit o amenajare premium.