RO EN
Coșul este gol

ADEPLAST: Cifra de afaceri de 24,35 milioane de euro

Compania Adeplast a inregistrat, in luna septembrie a.c., nivelul productiei aferent intregului an 2009, optimizandu-si, totodata, si rezultatele financiare . “Credem ca o contributie esentiala in obtinerea acestui rezultat a avut-o strategia pe care am adoptat-o la inceputul anului, care presupune cateva obiective fundamentale: competitivitatea preturilor, diversificarea productiei, intensificarea vanzarilor. Astfel, in primele 9 lun, am inregistrat o cifra de afaceri de 24,35 milioane de euro, in crestere cu 18,01% fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast. Cel mai bine vandut produs al anului 2010 a fost constituit de adezivul pentru lipirea si armarea placilor de polistiren AdePlast Polistirol (comercializandu-se 2,32 milioane de saci). Zonele geografice in care pentru acest material a inregistrat cele mai multe solicitari sunt cele de sud si sud – est ale tarii . “In luna septembrie am vandut 350.000 de saci de Polistirol. Pentru a acoperi toate nivelurile de cerere, am inceput sa producem, de la jumatatea lunii august,  o varianta economica a acestui adeziv – Polistirol Eco, din care am livrat pana acum 280.000 de saci. Cererea mare pentru adezivi inregistrata de AdePlast in acest an nu este determinata de cresterea numarului de lucrari de termoizolatii la nivel national, ci de castigarea unei cote mai mari de piata. Clientii au optat in acest an de criza pentru ce corespunde unui raport optim calitate/pret. Sper ca anul viitor numarul lucrarilor de termoizolatie sa se majoreze cu cel putin 20% fata de anul curent”, a precizat Marcel Barbut. Informatii suplimentare, la www.adeplast.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter