RO EN
Coșul este gol

LINDE GROUP: Vanzari de peste 11 miliarde euro, in intervalul ianuarie-septembrie

Holdingul tehnologic Linde Group, din Germania, a comunicat, pentru primele noua luni din acest an, o cifra de afaceri de 11,06 miliarde euro, reprezentand o imbunatatire de 8,4% in raport cu intervalul corespunzator din 2011. Profitul operational a insumat 2,56 miliarde euro, corespunzator unei marje de 8,5%. Din punct de vedere geografic, in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) veniturile s-au majorat cu 5%, pana la cota de 4,47 miliarde euro, in vreme ce livrarile din Asia/Pacific au totalizat 2,61 miliarde euro (+14,4%). In ceea ce priveste situatia din America de Nord si de Sud, reprezentantele Linde au comunicat incasari in crestere cu peste 29%, pana la nivelul de 2,15 miliarde euro. Divizia de inginerie s-a situat pe un trend constant, incasarile totale fiind de 1,74 miliarde euro. Holdingul a continuat implementarea conceptului atotcuprinzator in vederea asigurarii unei dezvoltari eficiente si sustenabile. Aceasta strategie a dus, in primele trei trimestre din 2012, la obtinerea unor economii in planul costurilor de pana la 750 de milioane USD (nivelul urmand sa ajunga, intre 2013 si 2016 pana la cota de 900 milioane euro). Previziunile pe termen scurt sunt destul de optimiste, in pofida situatiei economico-financiare destul de precare mai ales in spatiul european. In contextul dat, pentru 2012 este planificata realizarea unei cifre de afaceri aflate cel putin la nivelul celei obtinute in anul precedent, precum si atingerea unei marje de 10%. Informatii suplimentare, la www.the-linde-group.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter