Principalele obiective ale strategiei pe care o aplica firma Danex - Bucuresti sunt reprezentate de imbunatatirea continua a calitatii produselor si serviciilor furnizate, protectia mediului si prevenirea poluarii acestuia, mentinerea unei securitati ocupationale maxime pentru angajati si indeplinirea tuturor cerintelor clientilor. Alte informatii referitoare la evolutia activitatii sunt oferite, in continuare, de reprezentantul departamentului de marketing al firmei.
Bogdan Ungureanu, reprezentant al departamentului de marketing din cadrul Danex: „Pentru aceasta am implementat sistemul de management integrat al calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale si ne-am afiliat la asociatii romanesti specializate, precum Asociatia Romana a Apei (ARA), respectiv la organizatii internationale. De asemenea, dispunem de birouri de promovare, distributie si vanzare si de ateliere service in toata tara, precum si in Republica Moldova sau Bulgaria. Totodata, in ultima perioada, ne-am extins activitatea prin inaugurarea unor centre de reprezentare la Viena si Stockholm. Evolutia optima a livrarilor din primele sase luni ale anului in curs ne determina sa estimam o crestere a cifrei de afaceri fata de nivelul de 10 milioane de euro consemnat in 2010, insa sub nivelul de 20 milioane de euro inregistrat in 2009. Pe piata autohtona suntem atat furnizor de materiale, echipamente, tehnologii si servicii in domeniul retelelor de distributie a apei, cat si antreprenor de lucrari de infrastructura de transport al apei".