RO EN
Coșul este gol

DAIKIN: Piata din China conduce detasat in topul cererii de echipamente

Grupul japonez Daikin Industries, furnizor de sisteme profesionale de conditionare a aerului si echipamente de refrigerare, a raportat pentru anul fiscal 2010 - 2011, incheiat la 31 martie a.c., o cifra de afaceri de 1.160,3 miliarde yeni (14,2 miliarde USD), in crestere cu 13% fata de exercitiul financiar precedent. In aceeasi perioada, profitul net s-a majorat cu 3%, ajungand la 19,9 miliarde yeni. Pe segmentul echipamentelor de aer conditionat, vanzarile au totalizat 1.004 miliarde yeni (+11%), iar veniturile operationale au fost de 64,7 miliarde yeni (+41%). In Japonia, incasarile pe segmentul rezidential au sporit pe fondul promovarii intensive a sistemului Eco-point, in vreme ce, in domeniul comercial, cel mai mare succes a fost inregistrat de aparatele caracterizate printr-o eficienta energetica sporita. Referitor la Europa, vanzarile s-au contractat usor (cu maximum 3%), insa evolutia a fost diferentiata in functie de categoriile de produse, precum si de regiuni. Astfel, reprezentantele din Italia si Spania au raportat cresteri importante, in vreme ce subsidiara din Franta s-a confruntat cu un declin similar celui din anul anterior. Prin contrast, livrarile din China au inregistrat noi recorduri, fiind comercializate peste 380.000 de unitati doar pentru uzul rezidential. Desi piata din America de Nord se confrunta, in continuare, cu dificultati majore, totusi au fost raportate anumite imbunatatiri in ceea ce priveste vanzarea unitatilor de tip "chiller". Informatii suplimentare, la www.daikin.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter