RO EN
Coșul este gol

DAIKIN: Crestere de 8% a rezultatelor in intervalul aprilie - iunie a.c.

In primul trimestrul al anului fiscal curent, care se va incheia la 31 martie 2016, grupul japonez Daikin a reusit o imbunatatire cu 8 procente a rezultatelor financiare, ceea ce confirma justetea prognozelor initiale ce prevedeau o crestere similara la nivelul intregii perioade de raportare, mai accelerata in semestrul intai, pentru care a fost programata o ajustare pozitiva de 10%. Astfel, in intervalul mentionat anterior livrarile au cumulat 529,7 miliarde yeni (circa 4,24 miliarde USD). In aceste conditii, este de asteptat ca perioada 2015 - 2016 sa se incheie cu vanzari de 2.060 miliarde yeni. Din punct de vedere structural, pe segmentul echipamentelor de conditionare a aerului veniturile au fost de 483,5 miliarde yeni (+8%). Cresteri semnificative au fost raportate de subsidiarele din America de Nord si de Sud (+18%), Orientul Mijlociu (+29%), in vreme ce in Europa livrarile au scazut cu 6%, fiind de asteptat ca pana la finele anului fiscal sa se atinga un nivel de numai 3% al declinului. Analiza situatiei de pe piata comunitara indica un declin de 8% pe piata aparatelor de uz rezidential dictat de caracterul sezonier al cererii specific acestui domeniu, dar compensat partial de un avans de 4% pe segmentul comercial de tip VRV. Subsidiara locala Daikin Airconditioning Central Europe - Romania a anuntat, pentru 2014, o cifra de afaceri de 65,2 milioane de lei, in crestere cu 23% fata de anul anterior. Solutiile Daikin sunt disponibile la nivel national prin intermediul unei retele de dealeri. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter