Din cauza recrudescentei pandemiei Covid 19, Daikin s-a confruntat cu un mediu dur de afaceri, caracterizat prin cresterea preturilor la materiile prime si a costurilor logistice. O parte a impactului negativ a fost absorbit prin generarea unor rezultate financiare foarte bune pe toate segmentele de activitate, precum si prin masurile specifice de ajustare a preturilor, de extindere a vanzarilor, de crestere a cotei de piata, de reducere a costurilor etc. In domeniul aerului conditionat, pozitia competitiva a fost consolidata prin lansarea de noi produse ce asigura imbunatatirea calitatii aerului din interior, precum si prin ranforsarea capacitatilor de vanzari si marketing. Pe langa cresterea livrarilor de echipamente in America, China si Europa, a fost exploatara si cererea puternica la nivel comunitar pentru incalzitoare de tip pompa de caldura. Astfel, trimestrul al treilea al anului fiscal in curs, care se va finaliza la 31 martie 2022, a prilejuit vanzari nete de...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88