RO EN
Coșul este gol

SCHNEIDER ELECTRIC: Estimari de crestere cu 15% a veniturilor in 2011

Grupul francez Schneider Electric a inregistrat o crestere de 12% a veniturilor din primul trimestru al anului in curs, pana la valoarea de 4,94 miliarde euro. Rezultate foarte bune au fost raportate in tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare (+17%), in timp ce afacerile companiei din statele puternic industrializate au consemnat un avans de 9%. Pentru intregul an fiscal reprezentantii grupului estimeaza o majorare de pana la 15,5% a vanzarilor. Din punct de vedere structural, pe segmentul de infrastructura si energie (ce reprezinta 57% din activitatea concernului) s-a anuntat o crestere de 11,5% a veniturilor, pana la 2,8 miliarde euro. De asemenea, volumul livrarilor de echipamente pentru segmentul industrial (avand o cota de 23% din total) a sporit, in intervalul analizat, cu 21,9%, pana la o valoare de 1,1 miliarde euro, iar cel de sisteme pentru cladiri s-a majorat cu 11,2%, la 359 milioane de euro. Din punct de vedere geografic, vanzari semnificative au fost realizate in Europa de Vest, acestea insumand 1,7 miliarde euro (+6%). Totusi cea mai importanta crestere a fost consemnata in regiunea Asia-Pacific, subsidiarele din zona raportand o majorare trimestriala de 18%, pana la 1,23 miliarde euro. In America de Nord, veniturile grupului au sporit cu 15%, pana la 1,16 miliarde euro, in timp ce in Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa si America de Sud livrarile cumulate au crescut cu 10%, pana la 836 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.schneider-electric.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter