Vanzarile diviziei care produce si comercializeaza corpuri de iluminat din cadrul grupului Philips (Olanda) au insumat 1,77 miliarde euro in trimestrul al doilea a.c., fiind consemnata o scadere de 4,4% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, respectiv o reducere de 6,6% fata de primele trei luni din 2011. Recent, societatea a lansat, in cadrul expozitiei Lightfair 2011 din SUA, becurile pe baza de LED (EnduraLED A21-17), care reprezinta primele corpuri de iluminat Philips ce pot inlocui cu succes lampile incandescente clasice, cu o putere de 75 W. Avantajele principale ale noilor produse sunt reprezentate de faptul ca acestea pot reduce consumul de energie electrica cu pana la 80% fata de becurile clasice, in timp ce durata de utilizare se mejoreaza de peste 25 de ori. La nivel global, Philips avea, la finele lunii iunie 2011, 2.697 de angajati in cadrul diviziei specializate. De asemenea, in aceeasi perioada, corporatia si-a anuntat intentia de a achizitiona compania Indal, firma spaniola specializata in productia de sisteme electrice utilizate, in special, pentru iluminatul exterior. Principalul proiect derulat de Philips in intervalul analizat presupune furnizarea a 22,9 milioane de becuri economice familiilor cu dificultati financiare din Mexic, comanda fiind efectuata de autoritatile centrale.
La o baza de raportare semestriala, in primele sase luni ale anului, Philips a inregistrat vanzari totale de 3,69 miliarde euro din livrarile de corpuri de iluminat, in crestere cu 5% fata de aceeasi perioada din 2010.
La nivel de grup, in trimestrul al II-lea compania a anuntat venituri totale de 5,23 miliarde euro (-2%), in timp ce in perioada ianuarie - iunie a.c. au fost obtinute incasari de 10,5 miliarde euro (+4%). Informatii suplimentare, la www.philips.ro