Divizia Philips Lighting din cadrul concernului international omonim a anuntat rezultatele financiare aferente trimestrului al doilea al anului in curs. Conform comunicatului oficial dat publicitatii, in intervalul analizat compania a realizat vanzari de aproape 1,7 miliarde euro, ceea ce se traduce printr-o contractie de 1,8% fata de intervalul corespunzator al anului precedent. Sectorul produselor de tip LED, care beneficiaza de o atentie deosebita din partea grupului are, in prezent, o pondere de 63% in cifra de afaceri, consemnand o majorare de 14% in raport cu trimestrul al doilea din 2016. Daca se analizeaza rezultatele aferente semestrului intai, se constata o diminuare a rezultatelor de numai 1,3%, cuantumul acestora fiind de 3,39 miliarde euro. Analiza segmentului LED releva, de asemenea, o dinamica deosebita, cu o cota de 62% in incasarile totale. Conducerea Philips a remarcat, de altfel, nivelul ridicat de profitabilitate la care se pozitioneaza acest departament, manifestandu-si totodata optimismul in ceea ce priveste evolutia viitoare. In pofida incertitudinii care planeaza asupra pietei mondiale, oficialii grupului isi manifesta increderea in capacitatea companiei de a consemna cresteri in acest an similare celor raportate in precedentul exercitiu financiar. Conform celor mai recente date publice disponibile, Philips Romania a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 384,8 milioane de lei.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.