In 2011, conducerea companiei Euro Vial Lighting (cu sediul in Constanta) si-a indreptat atentia catre segmentele de produse utilizate la «casele inteligente» si pe sistemele care folosesc tehnologia tip LED. De asemenea, in acest an se are in vedere extinderea activitatii in zona municipiului Ploiesti, dupa ce, la inceputul anului in curs, a fost accesata piata din Timisoara. Alte obiective stabilite de managementul firmei sunt reprezentate de cresterea cifrei de afaceri in zonele traditionale pentru companie, precum si crearea unor portofolii semnificative de clienti pe noile piete.
Virgil Lixandru, director general al Euro Vial Lighting: "In primele trei luni ale acestui an, am realizat o cifra de afaceri de 6,5 milioane de lei, in crestere cu aproape 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand am inregistrat vanzari de 4,1 milioane de lei. Pentru 2011 estimam incasari totale de aproximativ 34 milioane de lei, cu 10% mai mult decat nivelul din 2010. Din punct de vedere al structurii vanzarilor, anul trecut cele mai solicitate produse anul trecut au fost cablurile, insa, in primele luni din 2011, am observat un interes sporit pentru sortimentele din gama automatizarilor si pentru cele utilizate la constructiile inovatoare".