Pe segmentul corpurilor/surselor de iluminat, analizele actuale de piata indica o sensibila contractie a cererii, vanzarile fiind estimate la aproximativ 150 milioane de euro. Aceasta tendinta a fost generata, in opinia conducerii companiei Kanlux Lighting, de stagnarea comenzilor in domeniul rezidential, pentru care nu se intrevede o redresare mai devreme de 2014. Mihai Zarnescu, director general al societatii, a afirmat ca "strategia pe termen mediu si lung implementata la nivelul companiei noastre presupune consolidarea parteneriatelor actuale, precum si extinderea retelei de distribuitori autorizati si colaboratori in fiecare oras important din Romania. Momentan, vanzarile se efectueaza prin intermediul a 42 de companii colaboratoare si a 10 distribuitori autorizati. Peste 80% din volumul de vanzari este realizat din comercializarea produselor cu destinatie industriala. Pentru anul in curs, avem ca obiectiv principal realizarea cifrei de afaceri de un milion de euro, ceea ce reprezinta o majorare de 25% fata de 2012. Principalele proiecte la care am implementat produsele Kanlux sunt: sediul Medicarom Group din Chitila, reteaua de farmacii Sensiblu, precum si o serie de ansambluri rezidentiale, hoteluri, hale industriale etc.". Informatii suplimentare, la www.kanlux.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.