Primaria Municipiului Bucuresti a atribuit contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate ce vizeaza extinderea infrastructurii de tramvai in Capitala pe o lungime de traseu de 15 km, pentru a face conexiunea intre zone importante ale orasului. Procedura de achizitie publica a fost impartita in patru loturi. Metroul SA si Intergroup Engineering sunt companiile care au castigat contractele, cu o valoare cumulata de 5,74 milioane de lei (fara TVA) si vor trebui sa elaboreze documentatiile respective in urmatoarele 9 luni.
Lotul 1 (0,9 km), prevede extinderea liniei de tramvai in zona Pietei Unirii, prin care se va lega linia de tramvai 32, de la poalele Dealului Mitropoliei, cu linia de tramvai 21, spre strada Sfanta Vineri. Acesta a fost atribuit companiei Metroul SA, cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1,04 milioane de lei (fara TVA).
Lotul 2 va face conexiunile dintre liniile de tramvai din zona de sud-est si cele din nord-est, prin extinderea retelei ferate cu aproximativ 10,8 kilometri, intre Bd. Chisinau si str. Alexandru Anghel, prin Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Iuliu Hatieganu - Sos. Vitan-Barzesti - Str. Sergent Ion Iriceanu - Str. Turnu Magurele - Str. Luica. Contractul a fost atribuit tot companiei Metroul SA si are o valoare de 3,97 milioane de lei (fara TVA).
Lotul 3 vizeaza prelungirea liniei de tramvai cu aproximativ 1,4 km, intre str. Gratioasa si complexul comercial Baneasa si are o valoare de 1,37 milioane de lei. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering.
Lotul 4, in valoare de 4,6 milioane de lei, presupune extinderea liniei de tramvai cu 1,6 km, intre bucla de intoarcere din str. Mezes si complexul comercial Colosseum. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering.