Asocierea formata din companiile TCI Contractor General SA (lider) si Hospital Technical Solutions au castigat contractul ce prevede extinderea, modernizarea si dotarea UPU - SMURD a Spitalului Judetean de Urgenta Zalau (judetul Salaj). Valoarea contractului este de 9,8 milioane de lei, din totalul proiectului de modernizare, estimat la 14,4 milioane de lei. Durata de executie a lucrarilor este stabilita la 24 de luni de la semnarea ordinului de incepere, estimat la 1 octombrie 2020. Proiectul beneficiaza de fonduri europene, prin Programul Operational Regional (POR) 2014-2020.
"Suprafata de peste 890 mp in care isi desfasoara activitatea in acest moment sectia UPU-SMURD din cadrul spitalului judetean va fi modernizata, extinderea acesteia fiind propusa a se realiza pe o suprafata aproape dubla fata de cea existenta, respectiv peste 1.460 mp. Astfel, spatiile modernizate si cele nou-create vor permite organizarea unei structuri pentru efectuarea consultatiilor pediatrice, respectiv pentru tratarea cazurilor pediatrice, reorganizarea zonei de triaj unic a pacientilor, reorganizandu-se astfel, traseele dedicate urgentelor majore, spatiile de primire si consultatii pentru celelalte tipuri de urgente, dar si cele dedicate apartinatorilor pacientilor. De asemenea, proiectul odata finalizat va permite si reorganizarea spatiului destinat resuscitarii prin extinderea acestuia, dar si prin asigurarea unui nucleu de comanda si supraveghere, precum si reorganizarea ori crearea unor noi spatii pentru consultatii specifice, destinate examinarii cazurilor ortopedice, ginecologice, celor de mici interventii chirurgicale, precum si spatii destinate investigatiilor paraclinice si imagistice", precizeaza o comunicare oficiala a Consiliului Judetean (CJ) Salaj.
Proiectul "Extindere, modernizare si dotare UPU - SMURD la Spitalul Judetean de Urgenta Zalau" se alatura celorlalte investitii pentru modernizarea si extinderea cladirilor si dotarea cu echipamente medicale promovate de catre CJ Salaj pentru Spitalul judetean de la momentul preluarii unitatii spitalicesti, cu o valoare de peste 238 milioane de lei (51,8 milioane de euro), din care 99 milioane de lei reprezinta fonduri europene nerambursabile.