Liebrecht & wooD construieste cel de-al doilea centru FASHION HOUSE in partea de Est a Capitalei, in comuna Fundeni, langa lacul Cernica. Cel de-al doilea centru profesional de tip outlet din Romania isi va deschide portile in aprilie 2021. Aceasta investitie de 25 de milioane de EURO a grupului Liebrecht & wooD in Romania reprezinta cel de-al saptelea centru outlet construit de dezvoltatorul european, in tari precum Polonia si Rusia, alaturi de tara noastra. Proiectul a obtinut o linie de capital de 7,5 milioane de EURO de la CEC Bank.
Pozitionat langa autostrada A2, cel de-al doilea centru outlet beneficiaza de acces direct de pe autostrada si datorita pozitiei cheie, se bucura de o zona de acoperire de 3 milioane de potentiali clienti. Mai mult, noul Fashion House Outlet Centre este localizat astfel incat sa fie accesibil si celor care tranziteaza autostrada Soarelui in drumul spre mare, pe durata sezonului estival.
Programat pentru a fi dezvoltat in doua etape, centrul outlet, ce va avea o suprafata totala de 13.000 de metri patrati, va deschide prima zona comerciala de 8.700 de metri patrati in aprilie 2021, urmand ca restul de aproximativ 4.000 de metri patrati sa fie deschisi in 2023. Cu o rata de inchiriere de peste 50% pentru prima faza a proiectului, fapt ce confirma atractivitatea modelului de retail de tip outlet, Fashion House Oulet Centre va deveni, cu siguranta, o destinatie de shopping.
Proiectul de 25 de milioane de euro este cel de-al cincilea dezvoltat de Liebrecht & wooD in Romania, dupa centrul de birouri Victoria Park din Baneasa, Militari Shopping Centre, West Park Retail Militari si Fashion House Outlet Centre Bucharest din parte de Vest a capitalei.
“Modelul de outlet a impus un nou standard in retailul de fashion in Romania in ultimii 12 ani, din momentul in care Fashion House Oulet Centre si-a deschis portile in West Park Retail Militari, in Bucuresti. Consumatorul roman tine cont de raportul calitate pret si noi, in cadrul Fashion House, oferim o experienta de cumparaturi de neegalat datorita portofoliului de marci. Modelul nostru de business a demonstrat faptul ca este sustenabil si in cele mai complicate perioade economice. Centrele noastre de tip outlet ofera reduceri permanente de minim de 30% si datorita acestui fapt, au o rata de conversie extrem de ridicata pentru retailul de fashion din Romania. Tinand cont de toate aspectele specifice si de toate noutatile pe care cel de-al doilea centru de outlet le va aduce, suntem convinsi ca avem ingredientele necesare pentru o destinatie de shopping unica. Liebrecht and wooD este prezent pe piata locala de mai bine de 15 ani cu un portofoliu de investitii de peste 200 de milioane de euro. Investitia de 25 de milioane de euro in galeria in aer liber din Estul capitalei reprezinta un angajament in plus al dezvoltatorului european fata de piata locala. Ne bucuram ca am obtinut finantarea de la CEC Bank. Acest lucru demonstreaza inca o data atractivitatea proiectului care va deveni, asa cum ne dorim, o atractie pentru cumparatori.” a declarat Sorin Ioan Blaga, General Manager, Liebrecht & wooD Romania.
Galeria in aer liber este unica pentru Romania si se inspira din arhitectura Belle Epoque a Bucurestiului interbelic. Vizitatorii vor avea ocazia sa se bucure o experienta de cumparaturi in aer liber atunci cand vor explora magazinele, iar acest aspect al arhitecturii noului centru comercial este cu atat mai important, cu cat noua realitate impusa de pandemie vine cu reguli stricte pentru retail.