EY anunta alianta incheiata intre UiPath, unul dintre principalii furnizori de software pentru automatizarea proceselor (Robotic Process Automation), si Ernst & Young LLP (EY US), cu scopul de a sustine cresterea gradului de adoptare a tehnologiei de automatizare in cadrul organizatiilor. Alianta a fost incheiata, de asemenea, cu firmele membre ale EY din Romania si India, avandu-se in vedere extinderea ulterioara a parteneriatului la nivel global.
Alianta EY-UiPath integreaza expertiza celor doua companii intr-o oferta comuna care cuprinde definirea strategiei de automatizare inteligenta, elaborarea de modele operationale de automatizare, identificarea zonelor cu potential de automatizare si implementarea solutiilor dezvoltate, precum si asigurarea asistentei operationale pentru automatizarile implementate. Prin valorificarea acestor capacitati integrate, organizatiile pot adopta intr-un mod eficient tehnologiile de automatizare, avand la dispozitie resurse extinse atat din sfera de business, cat si din tehnologie pentru o abordare unitara care accelereaza obtinerea beneficiilor.
Platforma de hiperautomatizare a UiPath si metodologia de implementare dezvoltata de EY, care cuprinde solutii standard pentru diverse industrii sau arii de business, pot ajuta companiile sa deruleze cu succes o implementare la scara mare. Mai mult, prin aceasta alianta a partenerilor de business si tehnologie, companiile pot avansa in transformarea proceselor la nivel global.
Potrivit unui studiu recent realizat de Gartner, se estimeaza ca 69% dintre activitatile de rutina realizate in prezent de manageri vor fi complet automatizate pana in 2024. Aceasta crestere spectaculoasa a adoptarii RPA si a tehnologiilor din sfera inteligentei artificiale, cum ar fi invatarea mecanica (Machine Learning), agentii virtuali (chatbots), procesarea limbajului natural (Natural Language Processing) si analiza automata a imaginilor, ajuta companiile sa acceseze noi niveluri de eficienta si eficacitate si incurajeaza transformarea digitala.
Intr-un moment in care organizatiile isi regandesc viitorul in contextul crizei globale provocate de pandemia COVID-19, s-a putut observa o rezistenta crescuta a celor care s-au bazat pe forta de munca digitala pentru a raspunde provocarilor ce au afectat angajatii intr-un interval de timp foarte scurt. In acest context, implementand platforma de automatizare a UiPath, echipele EY vor ajuta companiile sa creeze o forta de munca digitala bazata pe integrarea diverselor tehnologii de automatizare, nu numai pentru a-si desfasura activitatile diferit - adica mai bine, mai rapid si cu costuri mai mici - ci si pentru a face lucruri diferite, pentru a raspunde noilor cerinte de piata.
EY este unul dintre principalii furnizori ai unei game extinse de servicii de consultanta in automatizarea inteligenta (IA), oferind servicii de asistenta in definirea strategiei si implementarea automatizarii inteligente la nivel global. Datorita cunoasterii profunde a industriilor si a proceselor financiare si operationale, EY vine in sprijinul clientilor sai cu solutii care sa genereze valoare pe termen lung.
Alianta globala cu UiPath reprezinta cea mai importanta etapa a parteneriatului inceput inca din 2016 cu EY Romania.
Aurelia Costache, liderul departamentului de Consultanta al EY Romania si lider al solutiilor de automatizare inteligenta la nivel regional (CESA), declara, in legatura cu recenta alianta: „Aceasta alianta este o realizare importanta deoarece ne permite sa gandim si sa dezvoltam solutii avansate pentru clientii nostri, folosindu-ne eficient de resursele fiecarei parti. Am crezut in potentialul UiPath de a revolutiona piata cu tehnologia lor de automatizare si am investit in dezvoltarea competentelor in cadrul echipei noastre, inca din 2016. In prezent, avem o echipa extinsa, cu o experienta de 5 ani in implementari de proiecte de automatizare cu UiPath, la nivel global. Pot spune ca buna colaborare ne-a castigat increderea clientilor in faptul ca facem o echipa puternica, ce ii ajuta sa isi atinga obiectivele. Ne propunem sa continuam eforturile de a ne sprijini clientii in implementari si, de asemenea, de a derula initiative de educare a pietei privind tehnologiile de automatizare. Anul acesta organizam, de exemplu, cea de a 5-a editie a conferintei anuale de Intelligent Automation, pe 7 si 8 octombrie, alaturi de UiPath si alti parteneri.”
Eddie O’Brien, prim vicepresedinte pentru Operatiuni si Parteneri in cadrul UiPath, a declarat: „Dezvoltarea automatizarii pentru a ajuta organizatiile sa devina mai rapide si mai agile reprezinta nucleul brandului nostru. Colaborarea dintre platforma noastra de hiperautomatizare si EY ne permite sa ne imbunatatim ofertele catre clienti prin imbinarea strategiei si serviciilor de implementare in domeniul automatizarii inteligente cu solutiile noastre consacrate, de top. Impreuna, sporim valoarea RPA si a automatizarii inteligente in toate sectoarele economice si ajutam companiile sa recunoasca puterea si beneficiile integrarii hiperautomatizarii.”
Jeff Aldridge, lider al solutiilor de automatizare inteligenta in EY America: „Automatizarea este un element esential in incurajarea transformarii digitale si in mentinerea relevantei intr-un mediu tot mai competitiv. Avand in vedere ca suntem unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de implementare UiPath si cel mai mare client UiPath, prin utilizarea platformei UiPath pe plan intern, avem convingerea ca ne aliem cu un lider reputat si de incredere in domeniul RPA. In toate sectoarele economice, companiile pot valorifica colaborarea dintre EY si UiPath pentru a-si implementa programele de automatizare la nivelul adecvat si pentru a beneficia de reducerea costurilor operationale, de o mai buna eficacitate a proceselor si de un grad mai mare de loialitate din partea clientilor si angajatilor.”