Printre obiectivele asumate pentru anul 2013 de catre furnizorul de sisteme din aluminiu Alukönigstahl se numara inclusiv cresterea calitatii ansamblurilor de tamplarie si fatade cortina executate prin intermediul reperelor respective. „In acest sens, am luat decizia demararii unui program de scolarizare sub titulatura generica «Academia Alukönigstahl», care consta, in linii mari, in derularea unui proces de instruire a partenerilor companiei noastre, prin organizarea de seminarii teoretice si prezentari practice. Pregatirea presupune atat familiarizarea cu o serie de cunostinte generale despre sistemele de ferestre, usi si pereti cortina (cum ar fi, de exemplu, dimensionarea corecta a proiectelor, stabilirea cantitatii necesare de materiale etc.), cat si realizarea unor demonstratii practice de executie corecta, pentru fiecare tip de produs. Workshop-urile au o durata de doua zile pentru fiecare capitol principal in parte. Proiectul-pilot al programului va avea loc in Bucuresti, incepand cu data de 27 martie a.c., prima zi urmand sa fie gazduita de sediul Alukönigstahl, iar cea de-a doua (dedicata aplicatiilor propriu-zise) de atelierul-scoala, amenajat langa depozitul din Capitala. Pregatirea va fi organizata in serii de cate 15 persoane, in functie de solicitari urmand a se stabili numarul de grupe necesare. In paralel, pentru personalul din departamentul tehnic/ofertare al companiilor colaboratoare sunt disponibile seminarii dedicate pregatirii in vederea utilizarii corecte a software-ului de calcul”, a declarat Adriana Serban, director de marketing al societatii.
***
Grupul König, ce include compania Alukonigstahl (unul dintre cei mai reputati furnizori de profile din aluminiu si otel), a fost fondat in Austria, in anul 1864, cifra de afaceri realizata in 2011 ridicandu-se la cota de 350 milioane de euro. Concernul detine 21 de birouri de vanzari in 12 state la nivel international. In Romania, firma este prezenta din 1995, de-a lungul ultimilor 17 ani livrand sisteme pentru mai mult de 100 de proiecte imobiliare majore. Conform datelor furnizate de reprezentantii societatii, cota de piata pe segmentul reperelor premium este de aproximativ 60%. Anul trecut, reprezentanta locala a realizat o cifra de afaceri de 10,5 milioane de euro, iar pentru exercitiul financiar in curs sunt preconizate incasari de 14 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.alukoenigstahl.ro