Lansarea la nivel global a serviciului Volvo ACTIVE CARE reprezinta inca o premiera Volvo CE in industria de profil. Prin combinarea monitorizarii parcului auto cu emiterea de rapoarte cuprinzatoare si actionabile cu privire la utilaje, serviciul elimina nevoia efectuarii de calcule interminabile din domeniul telematicii utilajelor.
Odata cu aparitia sistemelor telematice integrate la bordul utilajelor si a conectivitatii de la distanta, managerii parcurilor auto pot fi usor coplesiti de multitudinea de date produse de utilajele pentru constructii moderne. Prin introducerea la nivel global a serviciului Volvo ACTIVE CARE unic, compania Volvo Construction Equipment (Volvo CE) isi asuma in mod proactiv sarcina monitorizarii si raportarii starii utilajelor, permitandu-le clientilor sa se concentreze mai mult asupra operatiunilor lor. Volvo ACTIVE CARE este un serviciu telematic inteligent care combina monitorizarea starii utilajelor cu furnizarea de rapoarte saptamanale, ajutand astfel la reducerea duratelor de nefunctionare.
Analiza de la distanta confera avantaje multiple, inclusiv detectarea problemelor inainte ca acestea sa conduca la defectiuni si facilitarea programarii operatiunilor de mentenanta. Atunci cand stiu care este problema, tehnicienii din cadrul distribuitorului trebuie sa faca mai putine deplasari pe santierul clientului si pot sosi la fata locului cu uneltele, piesele si expertiza necesare pentru a spori sansele repararii utilajelor inca de la prima vizita. Acest lucru sporeste disponibilitatea si reduce costurile suportate de client.
Cum functioneaza
Procesul este simplu: punctele de date cu privire la utilaj sunt captate prin intermediul sistemului telematic CareTrack oferit de Volvo si sunt monitorizate de la distanta de catre centrele de disponibilitate Volvo din intreaga lume prin intermediul conectivitatii intre utilaje. Aici, experti Volvo dedicati care inteleg cu adevarat utilajele utilizeaza programe software de diagnoza moderne pentru a procesa informatiile. Atunci cand este detectata o alarma critica sau o defectiune la un utilaj, distribuitorul primeste o notificare in acest sens, impreuna cu informatii de diagnoza cu privire la defectiunea respectiva. La randul sau, distribuitorul il informeaza pe client despre problema aparuta si planifica momentul intreprinderii actiunii corective.
Din fericire, problemele grave sunt rare, dar clientii sunt asigurati cu regularitate ca utilajele lor sunt monitorizate in permanenta prin intermediul unor rapoarte saptamanale privind disponibilitatea. Aceste rapoarte evidentiaza oportunitatile de sporire a disponibilitatii unui singur utilaj sau a unei intregi flote de utilaje.
Informatii saptamanale, impact pe termen lung
Cel mai mare beneficiu al serviciului Volvo ACTIVE CARE si al centrelor de disponibilitate dedicate il reprezinta faptul ca clientii nu mai sunt nevoiti sa caute informatiile dorite intr-o multitudine de date cu privire la utilaje - de acest lucru se ocupa, in locul lor, compania Volvo si distribuitorul Volvo local.
Aceasta interactiune mai frecventa faciliteaza colaborarea dintre compania Volvo, distribuitor si clienti in scopul identificarii actiunilor care sa aiba un impact semnificativ asupra unuia dintre cei mai importanti factori de sporire a profitabilitatii: disponibilitatea.
„Prin introducerea serviciului Volvo ACTIVE CARE, ne luam angajamentul ferm sa asiguram un nivel de disponibilitate mai inalt ca oricand”, a afirmat Koen Sips, Vice-Presedinte Solutii pentru Clienti in cadrul companiei Volvo CE.