RO EN
The cart is empty

RYOBI: Injumatatire a profitului, pe fondul crizei economice din Europa

In prima jumatate a anului fiscal care se va incheia la 31 martie 2013, producatorul nipon de scule electrice Ryobi Group a raportat o cifra de afaceri de 82,61 miliarde yeni, reprezentand aproximativ 1,03 miliarde USD. Aceasta reprezinta o majorare de 1,1% fata de intervalul similar al exercitiului financiar precedent. Din pacate, o stabilitate similara nu a putut fi obtinuta in planul profitabilitatii, veniturile nete diminuandu-se cu 49,3%, pana la cota de1,17 miliarde yeni (marja de 1,4%). Din punct de vedere structural, pe segmentul de piese turnate, incasarile au totalizat 62,53 miliarde yeni (+5,7%), pe cel al echipamentelor de imprimare nivelul vanzarilor a fost in scadere cu 21,8% (7,54 miliarde yeni), in vreme ce divizia de scule electrice si feronerie pentru constructii a raportat o contractie de 2,9%, livrand sisteme in valoare de 12,53 miliarde yeni. Conform observatiilor conducerii companiei, conditiile economice in intervalul analizat au ramas precare, productia inregistrand un declin semnificativ pe fondul tendintei descendente a cererii din Europa si a incetinirii ritmului de dezvoltare din China. In aceste circumstante, holdingul a implementat o strategie de marketing proactiv, dezvoltand produse care sa vina in indeplinirea cerintelor consumatorilor si implementand o serie de masuri de limitare a costurilor. Pentru intregul an fiscal, se estimeaza o cifra de afaceri de 166 miliarde yeni (-4%) si un venit net de 1,1 miliarde yeni (-57,1%). Informatii suplimentare, la www.ryobi-group.co.jp       

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter