RO EN
The cart is empty

HITACHI: Majorari sustinute ale cifrei de afaceri, care a ajuns la 4,71 miliarde USD

Compania Hitachi Construction Machinery, din Japonia, a comunicat, pentru trimestrul al doilea al anului fiscal 2012 - 2013, vanzari de 376,86 miliarde yeni (aproximativ 4,71 miliarde USD), in crestere cu 3,3% in raport cu perioada similara din 2011. In aceste conditii, veniturile nete au insumat 16,1 miliarde yeni, fiind de aproape trei ori mai mari fata de profitul obtinut in anul precedent. Din punct de vedere regional, in Japonia trendul cererii de echipamente pentru constructii s-a caracterizat printr-un grad sporit de elasticitate, generata de cresterea cererii pe segmentul de reabilitari. Aceasta a dus la o majorare a valorii livrarilor cu 3%, pana la cota de 91,22 miliarde yeni. In ceea ce priveste situatia din America de Nord si de Sud, solicitarile au crescut, de asemenea, ca urmare a sporirii investitiilor de capital, aceasta ducand la o majorare de 68% a vanzarilor (59,59 miliarde yeni). Pe piata europeana, criza financiara s-a constituit intr-un impediment major in calea dezvoltarii afacerilor, rezultatele suferind o contractie de 11%, pana la nivelul de 29,18 miliarde yeni. Situatia a fost net diferita in Federatia Rusa, Africa si Orientul Mijlociu, unde subsidiarele locale au raportat cresteri de 15% (32,22 miliarde yeni), in vreme ce reprezentantele din Asia/Pacific au comunicat un spor de 13% (127,22 miliarde yeni). Prognozele pentru intregul an fiscal indica o cifra de afaceri de 740 miliarde yeni si un profit de 33 miliarde yeni. Informatii suplimentare, la www.hitachi.com          

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter