RO EN
The cart is empty

BOSCH estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor de scule electrice

Piata locala a sculelor electrice si a accesoriilor pentru constructii/gradinarit, evaluata la circa 120 milioane de euro in 2014, va creste, pe termen mediu, cu o rata anuala cuprinsa intre 5% si 10%, potrivit estimarilor companiei Robert Bosch SRL. In acest context, conducerea firmei are in vedere o evolutie de 15% a vanzarilor diviziei de scule electrice, fata de nivelul din 2014, incluzand toate marcile de produse si accesorii din portofoliu, destinate atat segmentului profesional, cat si celui de bricolaj (DIY).
In perioada urmatoare, conducerea diviziei specializate din cadrul grupului Bosch se va axa pe lansarea de produse noi. "Ca urmare a faptului ca in 2015, prin lansarea a doua noi modele, beneficiem de o gama completa de masini de spalat cu presiune - destinate sectorului de DIY, rezultatele noastre cu aceste produse au atins, dupa sase luni, valoarea inregistrata in tot anul 2014, fiind, in prezent, cele mai vandute sortimente din portofoliul de scule electrice, din punct de vedere cantitativ. In a doua jumatate a anului 2015 ne vom concentra pe completarea gamei de scule Bosch Professional cu modele destinate utilizatorilor pragmatici, produse cu performante de baza si preturi deosebit de atractive. Printre cele mai interesante produse ce vor fi lansate, se afla masina de gaurit cu percutie GSB 1300 si surubelnitele cu acumulator Li-Ion GSR1800 si GSR1440, toate avand un raport pret-calitate deosebit de atractiv", a declarat Mircea Georgescu, seful diviziei de Scule Electrice din cadrul Robert Bosch SRL.
Vanzarile de unelte electrice inregistrate de Bosch in 2014 au crescut cu mai mult de 10%, potrivit datelor firmei, in special datorita majorarii cererii de modele pentru gradinarit. Totodata, implementarea campaniei "Prinde faza electrizanta" derulata in 2014, o campanie integrata de vanzari incluzand toate canalele de distributie (on-line, off-line si retail - DIY) precum si toate categoriile de scule electrice si accesorii, a generat incasari totale de aproximativ doua milioane de euro. "Produsele noastre inovatoare si usor de folosit au contribuit la buna performanta inregistrata pe piata din Romania. De exemplu, PLR 15, un telemetru compact cu laser, usor de utilizat chiar si de incepatori, precum si noua generatie de spalatoare cu presiune Aquatak, pentru o curatare profunda si rapida, sunt doar cateva dintre produsele lansate recent in Romania", a mai spus reprezentantul companiei.
In Romania, Bosch comercializeaza toate cele trei marci de scule electrice ale grupului: Bosch, Skil si Dremel.
***
Bosch Romania a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 210 milioane de euro (933 milioane de lei), pentru anul in curs conducerea companiei estimand o evolutie cuprinsa intre 12% si 15% a incasarilor, caz in care vanzarile totale ar putea depasi 240 milioane de euro. Grupul Bosch este prezent pe piata locala de peste doua decenii.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter