RO EN
The cart is empty

BOSCH: Crestere de 15% a vanzarilor, in primul trimestru al acestui an

Vanzarile totale realizate in primul trimestru al anului in curs de grupul Bosch au crescut cu 15% fata de aceeasi perioada din 2010, oficialii concernului confirmand obiectivele strategice stabilite pentru 2011. "In pofida incertitudinii generate in urma evenimentelor din Japonia, ne mentinem optimismul in ceea ce priveste perspective favorabile de crestere si profit. Credem, in continuare, ca incasarile companiei vor depasi, pentru prima data, valoarea de 50 miliarde de euro in anul 2011", a mentionat Franz Fehrenbach, presedintele Bosch. De asemenea, un alt obiectiv este reprezentat de mentinerea unei rentabilitati comerciale de 7% - 8%. O majorare a cifrei de afaceri a fost consemnata in cadrul tuturor diviziilor concernului german, ceea ce se va reflecta si prin cresterea numarului de angajati cu peste 15.000 de persoane pana la finele anului in curs, cand holdingul va lucra cu aproximativ 300.000 de salariati. Circa 3.800 de persoane vor fi angajate in Europa de Est si in Turcia. "Atmosfera pozitiva din cadrul companiei este, pentru moment, umbrita de evenimentele din Japonia. Cutremurul si consecintele acestuia nu au produs nicio victima printre cei aproape 8.000 de angajati Bosch din aceasta tara, iar pagubele suportate de cele 36 de sedii locale ale companiei au fost limitate. In prezent, ne asteptam ca urmarile seismului din Japonia sa incetineasca doar temporar cresterea economiei mondiale", a precizat Franz Fehrenbach. Alte elemente necunoscute ale economiei globale sunt evolutia preturilor la materii prime si efectele fluctuatiei cursurilor de schimb. In ceea ce priveste moneda euro, Stefan Asenkerschbaumer, director financiar al grupului, crede ca se impune consolidarea bugetara in tarile din zona euro, precum si sustinerea regiunii, prin masuri eficiente. In 2010, Bosch a inregistrat o crestere de 24% a vanzarilor fata de nivelul din 2009, pana la valoarea de 47,3 miliarde euro, fiind depasita cifra de afaceri consemnata inaintea recesiunii.
Previziuni pozitive pentru toate diviziile grupului
In sectorul bunurilor de larg consum si al echipamentelor pentru constructii, concernul a consemnat vanzari de 12,5 miliarde euro in 2010 (+10% fata de anul anterior), pentru perioada urmatoare fiind estimata o continuare a acestui trend pozitiv, in special in ceea ce priveste sculele electrice si produsele electrocasnice. Divizia de termotehnica va fi sustinuta, suplimentar, de lansarea unei centrale termice hibride compacte, care combina avantajele centralelor termice in condensare, alimentate cu gaz si cele ale pompelor de caldura cu aer exterior ca sursa de energie. Din punct de vedere regional, vanzarile din Europa (care au un aport de 59% la cifra de afaceri totala) au insumat 27,7 miliarde euro. Aceasta regiune reprezinta nucleul activitatilor companiei, in acest an 70% din cheltuielile de capital urmand a fi destinate investitiilor pe plan continental. Unul dintre cele mai importante obiective este reprezentat de constructia unui centru de cercetare si inginerie avansata la Renningen, langa Stuttgart (in Germania), care va deveni operational incepand cu trimestrul al patruleadin 2011. In ansamblu, pana la sfarsitul anului in curs, Bosch va aloca peste 7 miliarde euro pentru investitii, din care circa 4 miliarde euro vor fi cheltuiti pentru cercetare /dezvoltare, iar diferenta de 3 miliarde euro, pentru mijloace fixe de capital. Informatii suplimentare, la www.bosch.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter