RO EN
The cart is empty

XELLA a finalizat procesul de rebranding pentru produsele din BCA Macon

Xella RO, lider pe piata locala a materialelor de constructii, a finalizat procesul de rebranding pentru marca de beton celular autoclavizat Macon, pe care a preluat-o de la producatorul Macon Deva in 2018. Noua identitate reflecta individualitatea brandului pe piata din Romania si exprima calitate accesibila tuturor, eficienta si rapiditate, spun reprezentantii Xella.
Procesul de rebranding al BCA Macon a presupus o clarificare strategica a arhitecturii de brand si o revitalizare a identitatii vizuale, pornind de la trendurile si alinierea la valorile Xella. Rebrandingul a facilitat trecerea de la un brand de companie la un brand de produs, Macon. Smart Standard.
"Xella este principalul jucator pe piata de zidarie din Romania. Prin intermediul celor doua branduri de produs, pozitionate complementar, oferim clientilor nostri un portofoliu de solutii durabile, eficiente si accesibile. Este vorba de Ytong, brandul flagship al industriei de BCA din Europa, care a revolutionat industria constructiilor in urma cu aproape 100 ani, si Macon, cel mai bine vandut brand de BCA din Romania, cu o istorie de peste 50 ani. Ne dorim sa aducem o contributie pozitiva si masurabila mediului construit in Romania, iar acest demers de rebranding a venit firesc, odata cu intrarea BCA Macon in portofoliul Xella. Astfel, astazi BCA Macon are o pozitie clara in portofoliul Xella, cu obiective si planuri ambitioase, si, in plus, arata ca un brand contemporan, pregatit pentru nevoile din piata", a declarat Marius Dragne, CEO Xella RO.
Proiectul de rebranding, semnat de catre Brandient, cel mai important creator de identitate si strategie de brand din Europa de Sud-Est, a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare la nivelulul brandului.
"Identitatea vizuala BCA Macon a fost inspirata din pozitionarea strategica a brandului axata in jurul unei promisiuni de incredere, in timp ce noul logo a fost creat prin contopirea a doua idei, in egala masura prezente in promisiunea brandului: pe de o parte soliditatea constructiei cu Macon, pe de alta parte ideea de versatilitate, multifatetata, de perspective, sustinuta si de promisiunea «Smart Standard». Mai mult, identitatea vorbeste inteligibil si accesibil despre constructii solide, despre siguranta, versatilitate si eficienta tratate intr-o cheie moderna, demna de leadership-ul asumat al companiei", au precizat reprezentantii Xella Ro.
***
Cu vanzari de 1,5 miliarde euro, 95 de fabrici si peste 7.000 de angajati, grupul Xella este unul dintre principalii furnizori internationali de materiale de constructii. Xella este compania-mama a unor marci cunoscute precum Ytong, Silka, Hebel, Multipor, Ursa, dar si unul dintre pionierii solutiilor de planificare digitala in constructii.
Xella RO, filiala locala a grupului Xella, isi desfasoara activitatea in cele trei fabrici situate in Ploiesti, Deva si Oradea, si este reprezentata de doua branduri de zidarie, pozitionate complementar, Ytong si Macon si de brandul de termoizolatie - Multipor. 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter