RO EN
The cart is empty

VILLEROY & BOCH: Usoara scadere a afacerilor raportata in primele noua luni

Producatorul german de placi ceramice si obiecte sanitare Villeroy & Boch a generat vanzari nete de 543,3 milioane de euro in perioada ianuarie-septembrie 2012, acestea inscriindu-se pe un trend usor descrescator fata de nivelul de 551,3 milioane de euro raportat in intervalul corespunzator din 2011. Potrivit celui mai recent raport financiar al firmei, afacerile au fost afectate de mentinerea dificultatilor la nivel global, context in care increderea investitorilor si a populatiei in mediul economic s-a deteriorat semnificativ. "Veniturile nete consemnate in Germania au scazut, de asemenea, cu 3%, la 147,6 milioane de euro, insa acest fapt a fost cauzat de finalizarea unui proiect major contractat anul trecut. Exceptand rezultatele obtinute datorita acestei tranzactii, veniturile din primele trei trimestre ar fi sporit 2,5% fata de intervalul similar al anului trecut. Totodata, afacerile de pe pietele din afara Germaniei s-au contractat cu 1%, la 395,7 milioane de euro, in special ca urmare a scaderii veniturilor segmentelor de produse pentru grupurile sanitare si wellness din Mexic generate de vanzarea fabricii din Saltillo", a declarat Frank Göring, director executiv al Villeroy & Boch. Din punct de vedere structural, afacerile diviziei de sisteme pentru bai s-au mentinut la nivelul celor noua luni corespunzatoare din 2011, respectiv la 355,9 milioane de euro, in timp ce segmentul de vesela a generat venituri totale de 187,4 milioane de euro (-4%). Informatii suplimentare, la www.villeroy-boch.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter