RO EN
The cart is empty

STANLEY BLACK & DECKER: Sporire cu 9% a cifrei de afaceri

Compania Stanley Black & Decker - rezultat al fuziunii dintre Stanley Works si Black & Decker - a realizat, in primul trimestru din 2011, o cifra de afaceri de 2,4 miliarde USD, fiind in crestere cu 9% fata de intervalul ianuarie - martie 2010. Pe segmentul sculelor electrice de bricolaj, incasarile au cumulat 1,21 miliarde USD, iar in ceea ce priveste echipamentele industriale vanzarile au fost de 613 milioane USD (valoarea sistemelor de securitate comercializate s-a ridicat la 557 milioane USD). Referitor la departamentul DIY, veniturile realizate de reprezentantele din Asia si America Latina au sporit, in primele trei luni din acest an, cu peste 10%, in vreme ce cresterile au fost mai modeste in America de Nord (aproximativ 5% - 6%). Daca se face o analiza a comenzilor facturate pe segmentele sculelor manuale si electrice, rezulta o imbunatatire medie cu 3% (respectiv 4% daca se ia in considerare exclusiv aportul Black & Decker). O situatie similara a fost consemnata cu privire la echipamentele profesionale, unde cererea s-a axat pe sortimentele actionate prin intermediul acumulatorilor. Pentru intregul an fiscal, conducerea Stanley Black & Decker estimeaza o majorare sensibila a incasarilor si profitabilitatii, cu toate ca este de asteptat ca, in trimestrul al doilea, sa se manifeste un fenomen negativ generat de cresterea costurilor, ce va limita eficienta activitatii. Cu toate acestea, eventualele scaderi vor fi compensate in a doua parte a anului. Informatii suplimentare, la www.stanleyblackanddecker.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter