RO EN
The cart is empty

RYOBI: Optimism justificat in urma cresterii masive a cererii

 
In prima jumatate a anului fiscal 2011 - 2012, care se incheie la 31 martie anul viitor, compania Ryobi din Japonia, specializata in fabricatia de scule electrice, a realizat o cifra de afaceri de 81,7 miliarde yeni (respectiv 1,1 miliarde USD), in crestere cu 1,7% fata de perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent. Venitul net generat din activitatile operationale a fost de 2,3 miliarde yeni, cu 12% sub profitul aferent intervalului similar din 2010. Analiza structurii livrarilor indica vanzari de produse turnate in valoare de 59,14 miliarde yeni si de echipamente de tiparire in suma neta de 9,64 miliarde yeni. Pe segmentul sculelor electrice si feroneriei, incasarile au totalizat 12,9 miliarde yeni, ceea ce constituie o sporire de 6,8% in raport cu 2010. In acest din urma domeniu, conducerea companiei afirma ca au fost consemnate conditii extrem de dure, materializate atat prin efectele cataclismului natural din primavara acestui an din Japonia, cat si de competitia acerba. Cu toate acestea, datorita cresterii numarului de lucrari in sectorul rezidential si a majorarii consumului, au rezultat imbunatatiri substantiale ale vanzarilor atat pe piata nipona, cat si la export. Alte elemente care au contribuit la aceasta tendinta au fost reprezentate de reducerea costurilor si cheltuielilor. Pentru intregul exercitiu financiar, sunt prognozate incasari de 170 miliarde yeni si un venit net de 5 miliarde yeni. Informatii suplimentare, la www.ryobi-group.co.jp  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter