RO EN
The cart is empty

PRAKTIKER: Estimari optimiste pentru intervalul urmator

Grupul german Praktiker a consemnat in anul fiscal 2010 o diminuare cu 5,9% a vanzarilor, pana la nivelul de 3,45 miliarde euro, profitul operational insumand 35,3 milioane de euro. Oficialii concernului recunosc faptul ca anul trecut nu a fost favorabil pentru companie, desi s-a reusit o anumita sporire a profitabilitatii. Cu toate acestea, activitatea din Germania a fost nesatisfacatoare (scadere de 6,3%, pana la nivelul de 2,45 miliarde euro), fiind pierdute cote de piata ce trebuie recastigate in anii urmatori. In ceea ce priveste sporirea marjelor pe plan federal, aceasta indica faptul ca masurile anticriza adoptate au fost corecte. In ceea ce priveste activitatea internationala, incasarile au totalizat peste 996 de milioane de euro (-4,8%). In special pe pietele-cheie in care concernul este activ - Romania si Grecia - starea de incertitudine persista, iar conditiile economice generale sunt nefavorabile, pierderile neputand fi compensate de cresterile consemnate in Polonia, Turcia si Ucraina. Pentru acest an, se estimeaza ca Praktiker va inregistra o stabilizare, incasarile urmand sa fie similare celor din 2010. Aceasta estimare porneste de la presupunerea ca situatia din Europa de Est si Grecia se va imbunatati, iar programul special implementat la nivel de grup va genera primele rezultate favorabile. Astfel, vor fi create premisele ca, incepand cu 2012 vanzarile sa se majoreze substantial, iar profitul sa revina la cotele initiale. Informatii suplimentare, la www.praktiker.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter