RO EN
The cart is empty

MANITOWOC: Crestere cu aproape 23% a vanzarilor pe segmentul de macarale

Reprezentantii concernului Manitowoc, din SUA, specializat in productia/comercializarea de macarale, echipamente destinate industriei alimentare si tehnica navala, au comunicat faptul ca, in trimestrul al doilea a.c., compania a realizat o cifra de afaceri de 949,8 milioane USD, cu 15,9% mai mare fata de vanzarile corespunzatoare perioadei similare a anului anterior. Pe segmentul de macarale, avansul a fost de 22,9%, ceea ce a dus la incasari de 451,6 milioane USD. Evolutia a fost datorata, in principal, cresterii continue a cererii partenerilor din cele doua Americi. In opinia conducerii grupului, rezultatele respective ilustreaza in mod obiectiv corectitudinea strategiei de extindere a activitatii la nivel global, precum si a celei de dezvoltare a unor noi game de produse. De exemplu, in America de Nord au sporit substantial livrarile de automarcarale utilizabile pe teren accidentat, in vreme ce in Europa cererea s-a concentrat inspre echipamentele - turn. Pe pietele aflate in curs de dezvoltare, solicitarile au fost animate de derularea unor ample proiecte energetice si din domeniul infrastructurii. Pentru intregul an 2011, principalele obiective ale managerilor Manitowoc sunt legate de: cresterea, in continuare, a vanzarilor si profitului in domeniul utilajelor pentru constructii; alocarea unor fonduri de 70 milioane USD in vederea achizitiilor de capital; reducerea datoriilor companiei pana la nivelul de 200 milioane USD. Informatii suplimentare, la www.manitowoc.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter