In ansamblu, vanzarile la nivel de grup ale Holcim au inregistrat o evolutie de 2,2% in perioada ianuarie-martie 2012, pana la 4,76 miliarde euro, in special datorita conditiilor optime de piata din Asia si America Latina, insa si ca urmare a cresterii cererii de materiale de constructii din America de Nord, Africa si Orientul Mijlociu. Din punct de vedere cantitativ, livrarile de ciment au sporit, astfel, cu 6,2%, pana la 35,2 milioane de tone, in timp ce afacerile cu agregate, betoane si asfalt s-au diminuat cu 7,8%, 0,3% si 18,4%, pana la 31,6 milioane de tone, 10,4 milioane de metri cubi, respectiv 1,4 milioane de tone. Pentru anul 2012, conducerea Holcim estimeaza o continuare a cresterii cererii de materiale pentru constructii pe pietele din tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare din Asia si America Latina, precum si in Federatia Rusa si Azerbaidjan. Totodata, o usoara majorare a livrarilor este asteptata si in America de Nord, in timp ce pentru Europa este previzionata o stagnare a vanzarilor la nivelul anului 2011. Informatii suplimentare, la www.holcim.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.



