RO EN
The cart is empty

CREATON estimeaza vanzari de 10 milioane de euro in 2019

Cererea de invelitori rezidentiale din Romania a depasit 40 de milioane de metri patrati in 2018, valoarea pietei depasind 200 de milioane de euro anual, potrivit datelor Creaton Romania, producator de tigla ceramica si membru al grupului international Etex. Din total, segmentul acoperisurilor ceramice detine peste 5 milioane mp din cerere, cu o valoare de piata de circa 36 milioane de euro. 
"In prima jumatate a anului, invelitorile ceramice rezidentiale inregistreaza o evolutie pozitiva fata de cresterea generala a pietei invelitorilor din Romania, trend similar anului 2018. Aceasta evolutie este confirmata si de cantitatile inregistrate ca importuri in prima jumatate a anului. Totodata, printre tendintele din acest an in domeniu am remarcat pregatirea temeinica a utilizatorului final, atat din punct de vedere comercial, cat si tehnic. In acest context, in 2019 am intensificat campaniile comerciale si de informare a cumparatorilor in sensul utilizarii gamei complete de accesorii pentru cresterea performantei sistemului de invelitoare", a declarat Manuel Buturuga, directorul de vanzari al Creaton pentru Romania, Republica Moldova si Bulgaria. 
 
Produsele exclusiviste, la mare căutare
Avand in vedere conditiile favorabile ale pietei, conducerea Creaton are ca obiectiv realizarea unei cifre de afaceri de 10 milioane de euro in 2019. Dupa primele sase luni, rulajul companiei se situa la 5,1 milioane de euro, in linie cu targetul propus. 
"O crestere accelerata a fost inregistrata in ceea ce priveste cererea de tigle ceramice interlocking de format mare din gamele Rapido si Balance, sustinuta de majorarea cererii de tigle solzi si solzi cu falt, in special pentru proiectele de reabilitare a monumentelor. Exista, de asemenea, un trend pozitiv in structura cererii de produse exclusiviste - acoperiri glazurate din gama Creaton Finesse, dar si pentru materiale angobate din gama Creaton Nuance. Merita mentionata si cresterea utilizarii accesoriilor care duc la o performanta ridicata a sistemului de invelitoare: elemente de ventilatie, membrane de difuzie si elemente de siguranta pentru acoperis", a mai spus reprezentantul Creaton.
 
Extindere permanenta a portofoliului de produse
Potrivit datelor companiei, circa 60% din operatiuni se desfasoara in zona Transilvaniei, in timp ce aproximativ 80% din vanzari sunt reprezentate de produse destinate sectorului rezidential iar diferenta de 20% constituie sisteme livrate la proiecte de reabilitari de monumente sau cladiri sociale. "O surpriza placuta in ultimele 18 luni este tendinta in crestere a cererii din afara arcului Carpatic, prin orientarea cumparatorilor catre materiale traditionale, naturale si cu un grad sporit de termoizolare, capitole unde Creaton bifeaza cu succes la toate criteriile de calitate si performanta", a precizat Manuel Buturuga.
Portofoliul de produse asigurat de Creaton pe piata din Romania include tigla ceramica intr-o gama variata de modele si culori, de la rosu natur, la cele angobate in diferite nuante, pana la colectia Noblesse de glazuri, avand astfel, in total, peste 100 de culori si nuante de tigla. Planurile companiei includ lansarea de noi nuante pentru diverse modele de tigla ceramica.
"Vom lansa, de asemenea, tipuri noi de accesorii pentru acoperis, alaturi de cele existente deja (de siguranta, de aerisire, folii anticondens). In ultima perioada, Creaton a promovat sistemul complet de acoperis (tigla + accesorii de acoperis), atragand atentia asupra faptului ca lipsa unui singur element al sistemului poate cauza o serie de probleme extrem de importante. Spre exemplu, lipsa unei folii anticondens sau utilizarea uneia de slaba calitate poate scadea cu mult performantele si durata de utilizare a unui acoperis. In plus, in doua din cele cinci fabrici Creaton din Germania, pe parcursul anului 2019 vor fi lansate doua noi modele de tigla ceramica - unul plat, de format mediu, si unul cu ondula inalta, de tip mediteranean", a mai spus reprezentantul Creaton.
Din 2017, compania si-a completat gama de produse cu tigle din beton.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter