RO EN
The cart is empty

COMCM: Scadere valorica a creantelor societatii in perioada ianuarie-iunie

COMCM SA, unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii din judetul Constanta, a raportat pentru prima jumatate a anului in curs o scadere de 12% a cifrei de afaceri fata de intervalul corespunzator din 2012, pana la 7,8 milioane de lei, in timp ce veniturile societatii, in valoare totala de 11,44 milioane de lei, au reprezentat 60,1% din cele inregistrate in intervalul ianuarie-iunie 2012. Investitiile realizate de companie in perioada analizata s-au cifrat la 734.758 de lei, reprezentand modernizari ale activelor firmei. Stocurile sunt in valoare de 2,14 milioane de lei si reprezinta 0,79% din totalul activelor COMCM SA, in timp ce creantele societatii se situeaza la 10,3 milioane de lei (3,81% din totalul activelor), aflandu-se in scadere fata de nivelul de 4,25% din active inregistrat la jumatatea anului trecut. Potrivit datelor firmei, ponderea cea mai mare in cadrul creantelor o reprezinta soldul contului "clienti", ce insumeaza 7,85 milioane de lei.
***
Principalul obiect de activitate al COMCM SA este reprezentat de fabricarea betonului, societatea dispunand de statii de preparare a mortarelor si betoanelor in localitatile Constanta (200 mc/ora), Mangalia (100 mc/ora) si 23 August (35 mc/ora). De asemenea, compania dispune de sase pompe mobile de beton de diverse dimensiuni, de o unitate de productie a betonului armat si a elementelor prefabricate de orice tip, precum si de o hala de fabricatie a confectiilor metalice cu o suprafrata de 700 mp. Informatii suplimentare, la www.comcm.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter