RO EN
The cart is empty

CEMACON: Atingerea unei cote de piata de 15% - obiectiv prioritar in 2012

Conform celor mai recente rezultate raportate, societatea Cemacon SA (din Zalau, judetul Salaj) a realizat, in 2011, o cifra de afaceri de 27,45 milioane de lei, in crestere cu 24% fata de anul fiscal precedent. Totodata, s-a inregistrat o sporire cu 56% a volumului livrarilor de caramida. Astfel, pentru 2012 managerii companiei si-au propus o majorare de 29% a cifrei de afaceri nete, concomitent cu sporirea cotei detinute in prezent, astfel incat firma sa devina lider pe piata specifica din zona Transilvaniei. In pofida declinului putenic al cererii, societatea a reusit sa-si dubleze cota de piata anul trecut, la 11%. “Consider ca, pentru 2011, obiectivele noii echipe de management (stabilitatea organizationala si expansiunea comerciala) au fost realizate. Performanta atinsa in domeniul vanzarilor a fost erodata de diminuarea marcanta a preturilor, impusa de contextul pietei si de costurile financiare ridicate aferente unei investitii finalizate in 2010. Masurile de eficientizare a afacerii, implementate in ultimele sase luni, si sporirea valorii echipei de management prin cooptarea unui nou director financiar, sunt premisele unui control eficient al costurilor si majorarea rentabilitatii companiei in 2012”, a declarat Liviu Stoleru, director general al Cemacon SA. Principalele obiective stabilite pentru anul curent constau in atingerea unei cote de piata de 15%, majorarea cifrei de afaceri ca urmare a implementarii unei strategii riguroase a fluxului de numerar, identificarea unor noi surse pentru eficientizarea operationala si financiara, precum si restructurarea creditelor bancare. Informatii suplimentare, la www.cemaconzalau.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter