RO EN
The cart is empty

BOSCH: Crestere procentuala de doua cifre pe piata tehnologiilor pentru constructii

Bosch Romania, subsidiara grupului german Bosch, a inregistrat o crestere procentuala de doua cifre a vanzarilor diviziei de Tehnologie pentru constructii, in 2019, reflectata preponderent in activitatea segmentului de termotehnica, conform raportului anual al companiei.
"In sectorul Tehnologie pentru constructii si energie, divizia Termotehnica s-a concentrat in principal pe reinnoirea si extinderea portofoliului de produse prin adaugarea de noi centrale murale in condensare si lansarea, in premiera pe piata romaneasca, a unei linii proprii de solutii de climatizare. Vanzarile diviziei Bosch Tehnologie pentru constructii au continuat tendinta ascendenta din ultimii trei ani, inregistrand o crestere de doua cifre in 2019, reprezentata in principal de solutii integrate si complexe. In acest an, divizia implineste 100 de ani de la infiintare si are in plan lansarea de noi produse si solutii pe piata europeana si romaneasca, precum platforma de securitate INTEOX", se precizeaza in documentul citat.
O crestere de doua cifre a fost raportata si in cazul vanzarilor de scule electrice, pe segmentele de scule profesionale si telemetre, care au obtinut o cota de piata importanta potrivit datelor Bosch. Totodata, anul trecut divizia Bosch a lansat pe piata din Romania sistemul X-LOCK, o inovatie Bosch Scule electrice.
Grupul Bosch a incheiat anul 2019 cu o cifra de afaceri consolidata de peste 2 miliarde lei (436 milioane de euro). Conform datelor companiei, vanzarile totale nete de 6,7 miliarde lei (1,4 miliarde de euro), inclusiv vanzarile companiilor neconsolidate si livrarile interne catre companii afiliate, au inregistrat o crestere de 18% fata de anul precedent.
"Bosch a inregistrat o crestere puternica in 2019, iar compania si-a continuat planurile de investitii si extindere in Romania, urmand o strategie centrata pe tehnologie si inovatie. In pofida economiei globale slabe si a scaderii productiei in sectorul auto, grupul Bosch a inregistrat o evolutie pozitiva in Romania, in toate sectoarele de activitate, la inceputul anului 2020. Cu toate acestea, din cauza crizei economice la nivel mondial generata de pandemia Covid-19, anul acesta este unul atipic chiar si pentru Bosch. Avand in vedere numeroasele variabile, nu putem oferi o prognoza pentru anul 2020 in ansamblu", a declarat Mihai Boldijar, directorul general al Robert Bosch SRL si reprezentantul grupului Bosch din Romania.
In 2019, compania a investit in Romania 360 milioane de lei (76 milioane de euro), in principal in dezvoltarea uzinelor sale de productie din cadrul diviziei Solutii de mobilitate din Cluj si Blaj, precum si in domeniul cercetarii si dezvoltarii, in Centrul de Inginerie Bosch din Cluj.
 
Reluare treptata a productiei si strategii in contextul Covid-19
In aceasta perioada, Bosch intensifica treptat activitatile de productie in Romania dupa o diminuare temporara a acestora. Compania a pus in aplicare numeroase masuri pentru a se asigura ca angajatii sunt protejati in maniera corespunzatoare impotriva infectiei cu coronavirus. Pregatirile pentru intensificarea activitatii sunt coordonate sub auspiciile unei stranse colaborari intre companie, clienti, furnizori, autoritati si reprezentantii angajatilor.
In 2019, numarul de angajati in cadrul Bosch Romania a fost de peste 8.000.
In ceea ce priveste implicarea in lupta contra Covid-19, compania intentioneaza sa produca peste un milion de teste rapide in 2020 si sa creasca productia de teste la trei milioane anul viitor. Mai mult, in unele regiuni, Bosch produce masti de protectie si dezinfectanti, utilizate in principal pentru protectia angajatilor sai.
In Romania, Bosch a donat echipamente medicale, echipamente de protectie, electrocasnice Bosch, scule electrice si componente auto Bosch pentru spitalele si pentru personalul medical din prima linie si a contribuit, impreuna cu jucatori importanti ai industriei auto locale, la punerea in functiune a 50 de ventilatoare mecanice. Voluntarii Bosch au donat, in mod individual, bani, laptopuri si alte dispozitive electronice, oferind astfel provizii de alimente si facilitand accesul la educatie pentru mai multe familii dezavantajate.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter