RO EN
The cart is empty

APMCR: Previziuni pozitive pe piata materialelor pentru zidarie


Raspunzand unor intrebari referitoare la piata autohtona a materialelor pentru zidarie, Claudiu Georgescu, presedinte al Asociatiei Producatorilor de Materiale de Constructii din Romania, considera ca sectorul se va mentine la nivelul din 2009, cu usoare fluctuatii datoare noului context economic. Previziunile pentru intervalul urmator sunt pozitive, marile companii din domeniu reinepand sa investeasca in domeniu.

Claudiu Georgescu, pre
sedinte al APMCR: "Piata materialelor de zidarie a scazut, in 2009, cu 25% - 35%, pentru 2010 fiind estimata o valoare a sectorului la nivelul celei de anul trecut (aproximativ 190 milioane de euro), din cauza scaderii investitiilor in constructii. Previziunile sunt, insa, pozitive, avand in vedere faptul ca au aparut semnale de redresare, cel mai recent exemplu fiind inaugurarea noii fabrici a companiei Xella, un investitor important in domeniu. Unitatea are o capacitate de 400.000 mc de BCA pe an. Daca mai scad preturile la materiale se va reduce si valoarea pietei de caramida, constructiile de locuinte private ramanand printre putinele activitati care vor dezvolta sectorul specific. Ca tendinte pentru perioada urmatoare, se prefigureaza productia de caramizi cu termoizolatie inclusa, care beneficiaza de proprietatile blocurilor ceramice traditionale, raspunzand, simultan, cerintelor de eficienta energetica si realizarea de elemente de zidarie din materiale ecologice, precum caramizile din aschii de lemn sau fabricate din fibra, destinate, in special, constructiilor usoare"

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter